جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
۰ |
۵
کدام آرسنالی‌ها در لیست مازاد هستند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میکل آرتتا از همین حالا برنامه‌هایش برای فصل بعد را چیده و گفته می‌شود ۵ بازیکن را هم در لیست مازاد قرار داده است.

خبرورزشی - گفته می‌شود که میکل آرتتا در حال برنامه‌ریزی برای یک تغییرات اساسی تابستانی در آرسنال است که آینده ۵ بازیکن را در این تیم به خطر خواهد انداخت.

آرسنال در حال حاضر در مرحله بازسازی است و میکل آرتتا دوست دارد با آوردن بازیکنان مناسب سیستمی که دوست دارد را در زمین پیاده کند. این بدان معناست که برخی بازیکنان حاضر در ترکیب آرسنال، در تابستان حکم اخراج خود را می‌گیرند.

طبق اعلام نشریه «میرر»، ۵ بازیکن در ترکیب فعلی آرسنال حضور دارند که در معرض فروش در تابستان هستند زیرا متناسب با برنامه‌های راهبردی میکل آرتتا نیستند. این پنج بازیکن عبارتند از داوید لوئیس، هکتور بیرین، محمد الننی، الکساندر لاکازت و ادی انکتیا. داوید لوئیس به اتمام دوران درجه یک حرفه‌ای خود نزدیک شده است. ممکن است توپچی‌ها بخواهند به بازیکنان جوان‌تر میدان بدهند. هکتور بیرین و الکساندر لاکازت نیز مدت‌هاست با سطح آرسنال فاصله دارند. بیرین این وسط تمایل خود را برای بازی در باشگاه بارسلونا ابراز کرده است. از سوی دیگر لاکازت در گذشته توسط باشگاه‌هایی مانند یوونتوس و اینتر رصد می‌شد و دوران حضورش در آرسنال ممکن است به پایان برسد و یکی از این تیم‌ها را انتخاب کند. در طرفی دیگر، یک سال از قرارداد فعلی محمد الننی با توپچی‌ها باقی مانده است و به نظر می‌رسد او به زودی از بین توماس پارتی و گرانیت ژاکا از خط میانی آرسنال کنار گذاشته خواهد شد، چرا که کیفیت لازم را مثل آن ها ارائه نکرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی