نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شوک شاگرد به سرمربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال برگزار شد.

خبرورزشی - چهارمین رقابت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال با نتیجه  ۶۵- ۶۲ به نفع تیم اکسون به پایان رسید.
کورین هنری ستاره شاخص اکسونی ها اولین سه امتیاز این بازی را برای این تیم بدست آورد بعد از آن هم بهشاد عرب زاده سه امتیاز بعدی را وارد حلقه شیمیدری ها کرد تا بالاخره بعد از سه دقیقه شیمیدر توسط عماد سلمانی اولین دو امتیاز این رقابت را به نام تیم قمی ثبت کند.اما کوارتر اول با سه امتیاز ورکیچ ۱۹- ۱۳ به نفع اکسون به پایان رسید.
در ادامه نیمه اول اشتباهات دفاعی شیمیدرقم و توپهای لو رفته این تیم باعث شد تا اکسون از فرصتهای بدست آمده استفاده کرده و باز هم ۱۷- ۱۶ صاحب برتری شود و نیمه را هم ۳۶- ۲۹ البرز آبکناری و شاگردانش با پیروزی به پایان ببرند.
کوارتر سوم خارجی های دو تیم نبض بازی را در دست داشتند و گویا سایر بازیکنان نفش دادن توپ را به این چهاربازیکن داشتند.دفاع تیمی نیز نقشی در این کوارتر برای هیچ تیمی نداشت. اما شیمیدر ۱۶- ۱۵ برد ولی کوارتر را ۵۱- ۴۵ اکسونی ها بردند.
وقت پایانی این رقابت  پایاپای پیش رفت هر چند اکسون همچنان پیشتاز در امتیاز بود اما مهراد آتشی با یک پرتاب سه امتیازی ۶۲- ۵۹ تیم شیمیدر را در ۳۶ثانیه پیش انداخت ولی تقی لو نیز از اکسون سه امتیازی نیز زد تا دو تیم برابر ۶۲ شوند.اما کورین هنری سه امتیازی حیاتی را زد تا اکسون خندان میدان را ترک کند و ۶۵- ۶۲پیروز شود و یک بر صفر پیش بیافتد و البرابکناری که کمک سالهای پیش مصطفی هاشمی بود توانست اولین شوک را به سرمربی سابقش وارد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی