شرایط عجیب استقلال/ گلر پرسپولیسی دروازه‌بان استقلال شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هر دو دروازه‌بان اصلی استقلال کرونایی شدند تا گلر سوم این تیم شانس بازی پیدا کند.

خبرورزشی - نتیجه تست کرونای رشید مظاهری و سید حسین حسینی مثبت اعلام شد و حالا اگر قرار به قرنطینه دو هفته‌ای آنها باشد، امیرحسین بیات گلر سوم استقلال که سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارد، در بازی با پیکان باید از دروازه استقلال حراست کند.

بیات سابقه حضور در لیگ برتر و جام حذفی را با استقلال ندارد ولی به هر حال فرهاد مجیدی چاره‌ای جز اعتماد به او ندارد و شانس بازی این دروازه‌بان آینده‌دار بالاست.

استقلال فصل گذشته هم حسین پورحمیدی را داشت که از او استفاده نکرد تا این فصل جدا شد و در آلومینیوم اراک درخشید. حالا باید دید تا روز بازی با پیکان چه اتفاقاتی رخ می‌دهد اما به هر حال امیرحسین بیات شانس بازی پیدا کرده است.

مظاهری با مثبت شدن تست کرونا، شانس حضور در دیدار ایران و سوریه را هم از دست داد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس DE ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    عقده داشتن چیزهایی که پرسپولیس داره شده آرزوی کیسه کش ها بخدا می تونستند سیدمون از جنگمون در می آوردند شاید با خرید بازیکنان پرسپولیس برای تیمی که شخصیت نداره کمی بشه شخصیت خرید
  • طغرل IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    به کوری چشم دشمنای استقلال بزرگ، پیکان رو میبریم، اینروزا بعضیا خیلی تلاش میکنن انگیزه بازیکنای استقلال رو پایین بیارن، حتی اسم مهاجمای لژیونر رو میارن که میخان برگردن استقلال تا مثلا بتونن قدرت تهاجمی استقلال رو پایین بیارن،ولی بدونید، استقلال با نصف بازیکناشم بازی کنه بازم میبره و هر کاری هم کنید استقلال پرافتخارترین تیم ایران و جزو چنتا تیم اول اسیاست.حالا خودتوتو پاره کنید.
  • ناشناس DE ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    یطور نوشته مظاهری شانس حضور دروت دروازه از دست داد خودتونم باورتون میشه
  • Bndboy IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    اردوی تیم ملی تموم بشه اینا هم یهویی خوب میشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی