مجیدی بازیکنان استقلال را ممنوع المصاحبه کرد/ ان شاءالله خودش هم در اینستاگرام استعفا نمی‌دهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با تصمیم فرهاد مجیدی بازیکنان استقلال تا پایان لیگ قهرمانان آسیا ممنوع المصاحبه شدند.

خبرورزشی - قبل از تصمیم مجیدی هم استقلالی‌ها عمدتاً مصاحبه نمی‌کردند و فقط تعداد معدودی از اعضای هیئت مدیره با رسانه‌ها صحبت‌هایی را انجام می‌دادند البته به نظر می‌رسد این تصمیم به خاطر سلامتی بازیکنان اتخاذ شده تا آنها به کرونا مبتلا نشوند تصمیمی که می‌تواند از این منظر قابل دفاع باشد اما باید دید فرهاد مجیدی برای فضای مجازی چه برنامه‌ای دارد؟!

اولین خطر خود اوست که هر لحظه و بعد از هر بازی احتمال دارد در اینستاگرام استعفا بدهد. یعنی بدون اینکه مسئولان باشگاه را در جریان بگذارد، دیگر سر تمرینات نرود! از استعفای کتبی هم که می‌دانید، معمولاً خبری نیست. دومین خطر این است که به هر حال بازیکنان هرحرفی بخواهند بزنند، در صفحه شخصی خود می‌زنند. یعنی اگر قرار باشد حاشیه ای ایجاد شود حتماً نباید از طریق مصاحبه با یک روزنامه، سایت یا خبرگزاری ایجاد شود بلکه بازیکن می‌تواند با یک استوری کنایه آمیز حرف خودش را بزند و اگر قرار است بازیکنان ممنوع المصاحبه شوند، قبل از آن باید یک نفر یک یا چند نفر فضای مجازی را هم کنترل کند.

البته پیشنهاد ما این است که خود فرهاد مجیدی را هم کنترل کنند تا حداقل قبل از لیگ قهرمانان آسیا استعفا ندهد. او فصل گذشته درست در آستانه فینال جام حذفی در اینستاگرام استعفا داد و در لیگ قهرمانان آسیا هم حاضر نشد! در واقع فرهاد قید مهم‌ترین تورنمنت فوتبال آسیا را زد تا مجید نامجو مطلق سرمربی استقلال در آسیا شود و در نهایت این تیم پس از باخت به پاختاکور از دور مسابقات کنار برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حق IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    به خدا قسم اگه جای مجیدی علی کریمی پارسال استعفا داده بود همین رسانه ها می گفتن باج ندادن کریمی به لمپن ها ولی حالا به مجیدی تیکه هم میندازن ولی اشکال نداره از حجازی تا وریا و مجیدی را بزنید ولی تهش خدا خودش خوب میدونه چی کار کنه
  • فری امپرازول IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    اونموقع که قهر میکنه در حال وارد کردن تری دی با ارز نیماییه
  • مولر از برلین DE ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    نه امسال استعفا نمی دهد. چون ساعت شماری به نام کمالوند مثل عجل بر سر مجیدی گذاشته اند. همه چی استقلال به کمالوند منتهی می شود.. فرهاد مربی نمایشی هست!!
  • عامیرزا IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    والا ما جای عستقلالیا از این شخصیت تیم و مجموعه مون احساس شرم وخجالت میکنیم.طرف بعنوان سرمربی تو یه شبکه مجازی بای بای میکنه وبدون استعفای کتبی!!! دقت کنین بدون یه کار ساده و لازم اداری برای هر مجموعه ای حتی سیرک ها و تیارتهای روحوضی و سیاه بازیای کف خیابون، از تیمی که باشگاههای عاسیا حضور داره قهر میکنه میره هم جام حذفی رو براشون میمالونه هم لیگ عاسیا رو. بجای شکایت وتنبیه وغرامت و بستن راه برگشتش تا آخر عمر، فرداش دوباره با هلهله وبشکن بالا بنداز اون رو برمیگردونن سر تیم!!! توقع دارین وقتی پیشنمازشون اینه پس نمازشون ینی بازیکنان چه قر و قمزه و اطوارهایی رو برای خودشون مجاز ندونن؟! حرف زدن در مورد شان وشخصیت وفرهنگ وقت تلف کردنه فقط از این باید غصه بخوریم که تو این سرزمین اینا رو برای ما بعنوان رقیب قرار دادن تا بزرگترین زجر و مصیبت برای ورزش وفوتبال وفرهنگ وتمدن ما باشه.الخ
  • محمدطاها IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    نویسنده این مطلب اول جرات داشته باش اسمتو کنار مطلبت بذار بعد به شاه فرهاد کنایه بزن و تیکه بنداز‌‌..اتفاقا بنظرم بهترین تصمیم رو گرفت زودتر از اینا باید اینکار رو میکرد، شاه فرهاد قانون خوب و سفت و سختی برای بازیکنا گذاشت بازیکنا هم باید رعایت کنند..وقتی آرامش تیم رو بر هم‌ میزنند ممنوع المصاحبه شدن بازیکنا بهترین تصمیم بود صدا و سیمایی که همیشه به استقلال توهین میکند و برخی خبرگزاریهایی که جز حاشیه چیزی برای استقلال ندارند این تصمیم خوب بود، شاه فرهاد با همین فرمان برو جلو هواداران هم حمایتت می کنند ایشالاااا قهرمانی سه گانه استقلال..
  • دلاک ضد لنگ IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    جونم فرهااااد ... تو مقاله هاشون هم معلومه چقدر ازت حساب میبرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی