نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بحران در اردوی حریف استقلال ادامه دارد/ هافبک صربستانی کرونا گرفت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه الاهلی عربستان اعلام کرد که لوبومیر فیسا بازیکن صربستانی این تیم به ویروس کرونا آلوده شده است.

خبرورزشیباشگاه الاهلی عربستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از تست‌های به عمل آمده از لوبومیر فیسا بازیکن صربستانی این باشگاه، مشخص شد که او به ویروس کرونا آلوده شده است.

فیسا که برای گذراندن تعطیلات راهی کشورش شده بود، پس از مثبت شدن تست کووید-۱۹، نتوانست وارد جده شود و باید دوران قرنطینه را در کشورش بگذراند و پس از آن راهی عربستان شود. 

این بازیکن که از تیم بنفیکا به الاهلی پیوست، سابقه حضور در تیم های دپورتیوو آلاوز اسپانیا و المپیاکوس یونان را در کارنامه دارد. او که در پست هافبک دفاعی بازی می کند، در این فصل بازیکن ثابت الاهلی بود و ۱۸ بار برای این تیم در لیگ حرفه ای عربستان به میدان رفته و یک گل زده و یک پاس گل نیز داده است.

فیسا سابقه حضور در ۱۶۹ بازی برای بنفیکا و ۲۵ بازی ملی برای صربستان را در کارنامه دارد و با توجه به اینکه او باید دوران قرنطینه را در کشورش بگذراند و پس از ورود به عربستان نیز باید مدتی را در قرنطینه سپری کند، بعید به نظر می رسد که تا قبل از بازی ۲۶ فروردین با استقلال بتواند برای الاهلی در لیگ عربستان به میدان برود.

الاهلی که پس از برکناری سرمربی خود ولادان میلوژویچ هنوز نتوانسته است مربی جدیدی را برای خود انتخاب کند، در لیگ حرفه ای عربستان نیز وضعیت خوبی ندارد و در ۵ بازی قبلی خود تن به شکست داده و به طور کلی در ۷ دیدار گذشته خود تنها ۲ امتیاز کسب کرده است.

این تیم علاوه بر استقلال، با الدحیل قطر و الشرطه عراق نیز همگروه است. مسابقات این گروه به میزبانی الاهلی و در شهر جده برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی