نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پیشنهاد بزرگ منچستریونایتد برای ستاره پایتخت‌نشین‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیاطین سرخ برای تقویت کمربند میانی تیم خود به دنبال جذب مارکوس یورنته هستند.

خبرورزشیمنچستریونایتد به دنبال تقویت خط میانی خود است و با پیشنهاد گزافی روی یکی از بهترین بازیکنان اتلتیکومادرید دست گذاشته است. یونایتد در این فصل از هرنظر خوب بوده به جز کسب قهرمانی که جایش در ویترین شیاطین خالی است.

گرچه درشرایط فعلی آن ها اکنون فقط می توانند قهرمان لیگ اروپا شوند و همچنان در رده دوم جدول لیگ برتر باقی مانده‌اند اما کار سختی برای فتح جام دارند. انتظار می‌رود هیئت مدیره در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از سولشائر پشتیبانی کند و خریدهایش به خصوص در بخش میانی زمین را به مرحله اجرا دربیاورد. مارکوس یورنته از زمان پیوستن به اتلتیکومادرید درخشان بوده و همین باعث شده مورد توجه شیاطین سرخ قرار بگیرد. او یکی از بهترین هافبک‌های تهاجمی لالیگا است و در این فصل تاکنون ۱۰ گل به ثمر رسانده و ۹ پاس گل داده است. این بازیکن ۲۶ ساله به یک ستاره ثابت برای تیم دیگو سیمئونه تبدیل شده است. طبق گزارش نشریه «آ اس» منچستر یونایتد پیشنهادی ۶۸٫۵ میلیون پوندی برای مارکوس یورنته ارائه داده است اما بعید به نظر می‌رسد این اتفاق با چنین رقمی رخ دهد.

یورنته در حال حاضر تا سال ۲۰۲۴ با اتلتیکو قرارداد دارد و هفته‌ای ۹۰ هزار یورو دستمزد می‌گیرد. یورنته اگرچه پول هفتگی زیادی نمی‌گیرد ولی خودش علاقه زیادی به انتقال به منچستریونایتد ندارد زیرا هم اکنون در واندا متروپولیتانو خوشحال است. هرچند ارائه یک پیشنهاد جذاب می‌تواند مارکوس و باشگاه را باهم برای حضور در یونایتد راضی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی