شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
۰ |
۱
لیورپول به دنبال جذب غول لیگ برتر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ هم از جمله سرمربیانی است که دوست دارد آداما ترائوره را ​​از ولورهمپتون برای لیورپول بخرد.

خبرورزشیطبق گزارش «گل»، لیورپول در تابستان امسال نزدیک به جذب آداما ترائوره ​​از ولورهمپتون است و برای خریدش برنامه دارد. این بازیکن خوش بدن اسپانیایی از زمان پیوستن به ولورهمپتون در سال ۲۰۱۸ خود را به عنوان یکی از خطرناک ترین وینگرهای لیگ برتر معرفی کرده است.

آداما ترائوره ​​قبل از اولین حضور خود در این باشگاه در آکادمی معروف لاماسیا در بارسلونا کار خود را در دوران جوانی آغاز کرد و برچسب لاماسیایی بودن روی پیشانی‌اش است. او در ابتدا برای کنار آمدن با شرایط جسمانی لیگ برتر تلاش کرد و در سال ۲۰۱۶ به میدلزبورو فروخته شد. آداما بدنش را ساخت و یکی از بازیکنان برجسته این باشگاه در فصل ۱۸-۲۰۱۷ شد که با زدن ۵ گل و ۱۰ پاس گل ستاره میدلزبورو لقب گرفت. سپس عملکردهای چشمگیر ترائور باعث شد در ادامه‌ فوتبالش به ولورهمپتون برود. او فصل گذشته با یک عملکرد خوب ۷ گل به ثمر رساند و جایگاه خود را به عنوان یک بازیکن ثابت تحت هدایت نونو آسپریتو تثبیت کرد. با این حال، فرم او در این فصل افت کرده است. ترائوره علیرغم دعوت به تیم ملی اسپانیا، در ۳۱ بازی برای ولورهمپتون در تمام مسابقات فقط یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

گفته می‌شود لیورپول با این وجود به بازیکن سابق بارسلونا علاقه پیدا کرده است. یورگن کلوپ در تابستان امسال به دنبال جذب یک وینگر با خصوصیات هافبک تهاجمی و همچنین یک مدافع برای تقویت تیم است که در حال حاضر در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارند. برای اولی انتخاب کلوپ کسی نیست جز آداما که مذاکرات را از حالا آغاز کرده اند. فقط لیورپول باید فکری هم به حال نیمکت‌نشینان این پست مثل اوریگی و شگیری بکند و آن‌ها را برای جذب یک وینگر دیگر متقاعد کند تا از نیمکت‌نشینی خسته نشوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی