نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
نظر منفی کارشناس فوتبال ایران درباره تیم ملی/ شانس زیادی نداریم!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: ما روی میزبانی در بازی‌های باقی‌مانده انتخابی جام جهانی خیلی حساب کرده بودیم و بازی در بحرین می‌تواند برای تیم ملی دردسرساز شود.

خبرورزشی - کارشناس فوتبال کشورمان گفت: ما روی میزبانی در بازی‌های باقی‌مانده انتخابی جام جهانی خیلی حساب کرده بودیم و بازی در بحرین می‌تواند برای تیم ملی دردسرساز شود.

مسعود اقبالی از کارشناسان فوتبال ایران مانند خیلی ها با توجه به شرایط میزبانی و نتایجی که قبلا برای تیم ملی ایران رقم خورده است، شانس چندانی برای تیم ملی کشورمان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قائل نیست:

*بازی دوستانه با سوریه نمی‌تواند محک خوبی برای ارزیابی تیم ملی باشد. در اردوی جدید هم برخی بازیکنانی که به اردو دعوت شده بودند متاسفانه کرونا گرفتند و این اتفاق کار کادر فنی را سخت کرده است. کادر فنی تیم ملی در این اردو تا بازی با سوریه زمان زیادی ندارد و فرصتی برای پیاده کردن سیستم و روش بازی در تیم وجود ندارد.

*من به آینده تیم ملی امیدوار نیستم، با وجود اینکه اکثر بازیکنان ما لژیونر هستند و در اروپا بازی می‌کنند و چیزی از لحاظ کمی و کیفی کم نداریم اما با توجه به شرایطی حال حاضر تیم، من شانس زیادی برای موفقیت تیم ملی قائل نیستم.

*متاسفانه AFC میزبانی را از ایران گرفته است، درست است که مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد اما ما روی ۳ بازی که میزبان بودیم خیلی حساب کرده بودیم و میزبانی ما از بحرین و عراق بار روانی مثبتی را ایجاد می‌کرد. ما همیشه با بحرینی‌ها مشکل داشته‌ایم و میزبانی آنها با توجه به شرایط ایران در جدول می‌تواند دردسرساز شود.

*با همه سختی‌ها و مشکلاتی که برای ما به وجود آوردند، من هم به عنوان یک ایرانی آرزو دارم که تیم ملی‌مان بتواند به جام جهانی صعود کند و در قطر هم بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم.  بازیکنان تیم ملی اگر بتوانند تا زمان برگزاری بازی‌های باقی‌مانده مقدماتی از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده‌آلی قرار بگیرند می‌توانیم موفق شویم. بحرین و عراق را می‌توانیم به راحتی شکست دهیم. مهم این است که ما در زمان رویارویی با بحرین و عراق در سطح بالایی از لحاظ روحی و روانی باشیم.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4444 همیشه آبی 7777777 IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    آقای کارشناس ! ای که با خود لقب تحصیلکرده رو حمل میکنی ! خدا شاهده باید بری جلوی ورزشگاه آزادی تخمه و بستنی یخی بفروشی ! آخه در حد فروختن پرچم و شیپور هم نیستی ! اگه ایران توی ورزشگاه خالی از تماشاگر نمیتونه بحرین یا عراق رو ببره همون بهتر که نره جام جهانی ( دقت کنین : نگفتم بحرین و عراق گفتم : بحرین یا عراق یعنی 4 امتیاز از 2 بازی ) . ورزشگاه خالی میهمان و میزبان نداره تا جاییکه امسال لیورپول 5 تا بازی خونگی رو پشت سرهم باخت . موضوع میزبانی ناحق بحرین ، جنگ روانی این شیخ سلمان بی اصل و نسب و بی‌ریشه‌ هستش . ما نباید حساسیت نشون بدیم وگرنه بحرین ( استان چهاردهم ایران ) فکر میکنه عددیه ولی به قرآن هیچی نیستن دوپینگم بکنن بچه‌های ما لهشون میکنن پس لطفا انرژی منفی نده بذار بچه‌ها هر طور که عشقشون میکشه از روشون رد شن !
  • دوست دار فوتبال DE ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    تیم ملی پر از استعداد ..اگر تیم ملی قصد رفتن به جام جهانی رادارد باید درفکر بازی با تیمهای بزرگ باشد نه در فکر اینکه بگوید ..ای خدا! بازی با بحرین و عراق داریم ..تیم ملی با این همه بازیکن با استعداد که همه مثل الماسند میدرخشند به جام جهانی صعود خواهند کرد.تیمی که قصد رفتن به جمع تیم های بزرگ راداشته باشد بازی در هر کجای آسیا باشد برایش فرق نداره..با آرزوی موفقیت برای تیم ملی
  • عبدالوهاب کتیرایی IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    بنظر بنده مکان خیلی مهم نیست تیم ملی عراق در مقابل تیم ملی ایران در دور رفت تیم عراق با روحیه بالایی بازی کرد چون میدانست اگر ببازد خرده ای بتیم وارد نمیشود . درست مثل بازی ایران در مقابل اسپانیا که اگر می باخت هم خرده ای به تیم وارد نمیشد با توجه به موارد فوق تیم ایران در مقابل عراق باید طوری بازی کند که اگر ببازد خرده ای به تیم وارد نشود و فکر کند در مقابل تیم بزرگی است که باید خوب بدودبا روحیه باشد در نتیجه مهارتهای تاکتیکی و تکنیکی ایران حاکم خواهد شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی