نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
۰ |
۵
تمرین یک ساعته پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرین روز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس با حضور رییس هیئت مدیره باشگاه و دیدار با اعضای تیم در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

خبرورزشیسید مجید صدری رییس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، امروز(هفتم فروردین ماه)  از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به همراه مدیر روابط عمومی باشگاه، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و با اعضای تیم، دیدار و گفت و گو کرد.

رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز تمرین، در جمع اعضای تیم، ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت در مسابقات پیش رو، دقایقی با کادر فنی و بازیکنان صحبت کرد.

 صدری با اعلام حمایت همه جانبه هیئت مدیره از تیم، آرامش و پشتیبانی تیم را مرهون زحمات همه ارکان باشگاه دانست و گفت: تمام تلاش خودمان را می‌کنیم و پشتیبانی‌های باشگاه را ادامه می‌دهیم تا تیم با تمرکز بالا در مسابقات پیش رو شرکت و با کسب عناوین قهرمانی و افتخارآفرینی دل هواداران را شاد کند.

تمرین پرسپولیس

تمرین بعد از صحبت‌های رییس هیئت مدیره باشگاه در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و بازیکنان ابتدا با دویدن‌های کوتاه و انجام حرکات کششی و نرمشی، بدن‌ها را گرم کردند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

پاسکاری‌های ترکیبی و در نهایت فوتبال درون تیمی در مرحله بعدی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت. ملی‌پوشان پرسپولیس همچنان در اردوی تیم ملی حضور دارند و خود را برای دیدار دوستانه با تیم ملی سوریه آماده می‌کنند.

کریم باقری هم مثل روزهای گذشته پا به پای دیگر بازیکنان، تمرینات را انجام داد و در کنار دیگر اعضای کادر فنی حضور دارد.

تمرین امروز سرخ‌ها سبک‌تر بود و بعد از ۶۵ دقیقه به پایان رسید و بازیکنان پس از سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی