نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اسکوچیچ ۵ مدافع چپ را برای چه کاری می‌خواهد؟/ وضعیت چپ از راست مشکوک‌تر است 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دعوت برخی بازیکنان برای پست دفاع راست تیم ملی توسط دراگان اسکوچیچ باعث حرف و حدیث‌های فراوانی شده اما در این بین کسی حواسش نیست که او برای چه ۵ بازیکن پست دفاع چپ را به تیم ملی فراخوانده است؟ 

خبرورزشیلیست جدید تیم ملی برای دیدار با سوریه حرف و حدیث های فراوانی داشت. عدم دعوت مجدد از وریا غفوری و رامین رضائیان آن هم در شرایطی که صادق محرمی هم مصدم است تعجب‌آور بود و البته خیال همه را راحت کرد که دیگر این دو بازیکن به تیم ملی دعوت نخواهند شد اما در این هیاهو کسی حواسش بود که اسکوچیچ چند دفاع چپ به تیم ملی دعوت کرده است؟ 

در شرایط طبیعی مربیان تیم های ملی برای هر پست دو بازیکن را به اردو فرا می‌خوانند و فقط پست دروازه بانی است که باید سه بازیکن را در کنار تیم داشت اما در تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ در اقدامی باورنکردنی ۵ بازیکن با توانایی بازی در دفاع چپ را به اردو تیم ملی فراخوانده است. در لیست رسمی اعلام شده نام ابوالفضل جلالی و میلاد محمدی به عنوان مدافع به چشم می‌خورد که در تیم‌های خود هم دفاع چپ هستند اما حضور نام جعفر سلمانی کمی عجیب به نظر می‌رسد. وینگر چپ سرعتی پورتیموننزه پرتغال که شاگرد سابق دراگان در صنعت نفت بود نامش در میان مدافعان به چشم می‌خورد و با این لیست به نظر می‌رسد او را برای پست دفاع چپ برگزیده شده تا جمع مدافعان چپ تیم ملی به عدد ۳ برسد. حالا به این جمع نام امید نورافکن و احسان حاج صفی را هم را اضافه کنید تا جنسمان جور شود. دو بازیکنی که نامشان در میان هافبک‌ها دیده می‌شود اما توانایی بازی در دفاع چپ را دارند و حتی نورافکن در لیگ بیستم دفاع چپ ثابت تیمش بوده است. 

مربیان تیم‌های ملی برای دعوت از ستاره های بیشتر و حضور پر تعداد تر بازیکنان در پست‌های حساس مثل خط حمله یا هافبک میانی، با دعوت از بازیکنان چند پسته تلاش می‌کنند در برخی پست‌ها صرفه‌جویی کنند و بازکنان کمتری را در این پست‌ها دعوت کنند تا در لیست جای خالی بیشتری باشد. اسکوچیچ بازیکنان با قابلیت بازی در چند پست را دعوت کرده اما همگی دفاع چپ هستند و معلوم نیست او با این همه بازیکن در یک پست می‌خواهد چه کار کند و بعد از ابهام در پست دفاع راست باید پست دفاع چپ تیم ملی را هم کارشناسی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پارسه RO ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    دست از این بازی کثیف بردارید. دلیل این همه هجمه و سیاه نمایی علیه کادر فنی و تصمیماتش چیه؟ دنبال چی هستید؟ چیزی بهتون نمیماسه که خودتون رو اینجوری به درو دیوار میکوبید.
    • آنالیزور DE ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
      بدتر از همه انعکاس افکار امثال شما تو این ستون نظرات هستش که نه توجیه عقلانی داره ونه منطق
  • ق ر IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    می خواهد بهترین برای بازیها انتخاب کنید و ۵ نفر بیشترین رقابت داشته باشند ‌
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    جعفر سلمانی قراره وینگر چپ بازی کنه
  • علی US ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    با اسکوچیچ کار نابلد حذف تیم ملی 100 در 100 است
  • 6و6 IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    بنظر من ی ملبورن دیگه توراهه
  • محسن اسکار پرسپولیسی IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    پنج هافبک دفاعی رو کجای دلمون بذاریم؟کسی حواسش نبود از لیست هافبک هشت نفره پنج تاشون هافبک دفاعی هستند؟اون هم با نیاز مبرمی که به گلزنی و بازیسازی داریم،امید نورافکن و حاج صفی و احمد نور و علی کریمی و یک نفر دیگه که یادم نیست فکر کنم ریگی یا ابراهیمی بود،دقیق یادم نیست،جالب اینجاست که وحید امیری و جعفر سلمانی هم چپ هستند و فقط سیامک نعمتی هم هافبک راسته هم بازیساز کلا ریده با این دعوتهاش،یه بازی قبل از شروع بازیهای تیم ملیه و دیگه وقت واسه بازیکن انتخاب کردن نبود فقط باید بازیکنان اصلی دعوت میشدن که با هم مچ بشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی