شهرداری گرگان به نیمه نهایی بسکتبال رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌ بسکتبال شهرداری گرگان با نتیجه ۸۱-۷۴ از سد مس رفسنجان گذشت تا اولین تیمی باشد که به نیمه نهایی صعود می کند. 

خبرورزشی - گرگانی ها با احتساب نتیجه بازی گذشته خود ابتدا بازی را چندان جدی نگرفتند تا تعویض های مهران شاهین طبع آنها را به خود آورد.آمینو و پری پتی امتیازات را به ۲۲ در مقابل ۱۴ رساندند. بعد از آن در کوارتر دوم مسی ها با تغییر در تاکتیک دفاعی جلوی حملات شهرداری گرگان را گرفتند و کوارتر دوم را با نتیجه ۲۰-۱۵ بردند. اما شهرداری گرگان نیمه را با نتیجه ۳۷-۳۴ برنده به رختکن رفتند. 

بیشتر بخوانید:

کوارتر سوم هر دو تیم خوب بازی کردند و بازی جذاب دنبال می شد و با نتیجه ۲۱-۲۱ این وقت به پایان رسید. اما با پایان این کوارتر، هاشمی سرمربی مس رفسنجان برای اعتراض به داوری تا وسط زمین آمد و هنگام بازگشت به سمت نیمکت به گرگانی ها بی احترامی کرد و گفت:《 به خاطر ملی پوش های آنها داوری به نفعشان است》و این حرف او واکنش مهران شاهین طبع را به همراه داشت و هر دو سرمربی از داور تکنیکال فول گرفتند.

کوارتر آخر بازی گرگانی ها با تغییر تاکتیک در دفاع و حمله کار را برای حریف خود سخت کردند و موفق شدند ۲۳-۱۹ این کوارتر را ببرند و با نتیجه ۸۱-۷۴ پیروز شوند. در این کوارتر وحید اسلامی، مهدی مرادی نسب و سعید محمدی از مس و روزبه ارغوان از گرگان پنج فوله شدند. بعد از بازی هم محمد شهریان و هاشمی باز به داوران اعتراض شدید داشت.

مهران شاهین طبع،سرمربی تیم شهرداری گرگان بعد از برد گفت: بازی سختی بود. محکم بازی کردند. بچه های ما خوب نبودند.۴ بازی سخت با اینها داشتیم.انشالله بازی به بازی جلو برویم. حاشیه بدیهی است و کنترلش مهم است که به مربیان  نسپاریم . سیستم باید کنترل کند. بعضی از مربیان یک سری صحبت ها می کنند که ما مجبوریم از خودمان دفاع کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی