اشتباه بزرگ یکی از نزدیکان علی کریمی/ روابط با فدراسیون تیره‌تر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی کریمی بار دیگر به رئیس جدید فدراسیون فوتبال حمله کرد و به صحبت اخیر عزیزی خادم کنایه زد.

خبرورزشی - جادوگر درحالی به جمله «میزبانی انتخابی جام جهانی حق ایران است» عزیزی خادم طعنه زد و آن را جوک ۱۴۰۰ خواند که گفته می‌شود یکی از نزدیکان علی کریمی در تلاش برای نزدیک کردن او به فدراسیون بوده است!

طرف که یکی دو سالی می‌شود به علی کریمی نزدیک شده به رئیس فدراسیون فوتبال وعده داده بود جادوگر را به فدراسیون نزدیک و به زودی نشستی در همین ارتباط برگزار خواهد کرد! ظاهرا این صحبت و وعده‌ها بدون هماهنگی با خود علی کریمی انجام شده و وقتی ماجرا به گوش جادوگر رسیده واکنش منفی او را به همراه داشته است.

به نظر می‌رسد این فرد نزدیک شده (!) به علی کریمی یا او را نشناخته یا اینکه محاسبات اشتباهی انجام داده است. این فوتبالیست سرشناس علاقه‌ای به این نشست‌ها یا جلسات نداشته و ندارد. کریمی در دوران ریاست مهدی تاج نیز یک مرتبه نشستی با او برگزار کرد اما وقتی تصویر و خبرآن جلسه ازسوی نزدیکان مرد اصفهانی منتشر شد جادوگر را تبدیل به منتقد شماره یک فدراسیون کرد!

حالا به نظر می‌رسد همان داستان قبلی درحال تکرار باشد و ...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    کریمی در رابطه با چی میخواد نظر بده ی چیزی یاد گرفته فوتبال پاک کسی نیس بهش بگه از قهرمانی های پاک تیم محبوبت هم بگو
  • 4444 IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    علی کریمی واقعا اگه بیطرف باشه اولین نقشش پیگیری حضور طارمی در پرسپولیس و آقای گلی طرف جعل قرارداده باید روشن بشه که چه کسی به باشگاهها اجازه نداد که شکایتشون رو به فیفا ببرن اون زمان که تیم محبوبشون از بازیکن جعلی استفاده کرده و آقای گل شده
    • علی IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
      کی به باشگاه ها اجاره نداد شکایت کنن؟؟؟ مگه شماها فهم ندارید که فیفا پرسپولیس رو جریمه کرده! و طارمی رو هم جریمه کرد! و طارمی رو بازیکن پرسپولیس میدونست فیفا! چرا خودتون رو میزنید به ....؟؟؟ فیفا پرسپولیس رو بخاطر این جریمه کرد که با ابزیکن تیم تیکریه ای قرارداد بست! مدیر وقت تاریخ قراداد رو عوض کرد که فیفا نپذیرفت و گفت این قرارداد بعد از قراداد با تیم ترکیه ای بسته شده! اما قراداد به قوت خودش باقی هست و باید بهش عمل بشه، یعنی طارمی بازیکن پرسپولیس میمونه. اما بخاطر اغوای بازیکن پرسپولیس رو جریمه کردن. الان پرسپولیس از الریان وشجاع هم شکایت کنه همین میشه! شجاع رو که فیفا برنمیگردونه به پرسپولیس! هم الریان و هم شجاع محروم میشن و بعد از محرومیت شجاع برای الریان بازی میکنه تا قرادادش تموم بشه.
  • Roojaa IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    چرا علی کریمی، به علنی شدن نشستی که چند روزپیش با یک شیخ اماراتی داشت، واکنش منفی نشان نداد؟!!...
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    یه ادم پاک تو این فوتبال بیشتر سراغ ندارم اسمش را از امیرابادی بپرسید.
  • محمد IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    اون شیخ اماراتی از اسطوره تیمشون(الاهلی) در دهه گذشته تشکر کرده و از او دعوت کرده ولی ما با اونها چه برخوردی میکنیم!!
  • ب IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    هزاربارگفته شده اصلا فدراسیون فوتبال دست کسیه که تمام پول آدمای بیچاره گذاشتن بورس ایشون خادم کسیدبالااخه خادم چه میدونه فوتبال چیه بالایی واقای پسرداییش سلطانی ف اومده... علي کریمی اسطوره ایه ... خادم رابطه ای کیه بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی