ذوب آهن باز هم کار را به بازی سوم کشاند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ذوب آهن برابر نفت موفق شد به برتری برسد تا کار به بازی سوم برسد.

خبرورزشی ذوب آهن اصفهان بازی دوم مرحله یک چهارم نهایی را با نتیجه ۷۷-۷۰ برد و کار به بازی سوم کشیده شد. ذوب آهن در مرحله قبل هم موفق شده بود کار صعود را به بازی آخر بکشاند.

کوارتر اول، بازی پایاپای دنبال شد و دو تیم  در کارهای دفاع و حمله موفق عمل  کردند و این کوارتر با نتیجه ۲۲-۲۰ به سود ذوب آهن به پایان رسید. در این کوارتر سعید داورپناه ۳ فوله و محمدرضا اکبری دو خطایی شدند. با شروع کوارتر دوم دو تیم سعی به کار دفاعی بیشتر داشتند اما آبادانی ها توپ هایشان بیشتر وارد سبد حریف شد و ذوب آهن در حمله با بدشانسی مواجه شد و این کوارتر ۱۵-۹ به سود نفت تمام شد و آبادانی ها با نتیجه ۳۵-۳۱ برنده به رختکن رفتند. جاستین دنتمون از ذوب آهن با ۱۰ امتیاز بهترین بازیکن نیمه اول بود.

کوارتر سوم با سه امتیازی لسیچ، سنتر ذوب آهن شروع شد. بازیکنی که در دفاع و ریباندها عملکرد خوبی داشت و در حمله هم‌ با پاس ها و امتیازاتی که به دست آورد ستاره تیمش در این کوارتر بود. ذوب آهن در این وقت کاملا برتر از حریف آبادانی خودش بود و با نتیجه ۲۷-۱۷ برنده شد.

کوارتر چهارم بازی مثل کوارتر اول نزدیک و پر برخورد دنبال شد و در نهایت این ذوب آهن بود که موفق شد ۱۹-۱۸ کوارتر را ببرد و بازی را ۷۷-۷۰ برد تا کار به بازی سوم کشیده شود. جاستین دنتمون با ۲۹ امتیاز بهترین بازیکن زمین شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی