دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
۲ |
۵
نگرانی بزرگ مجیدی قبل از سفر به عربستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی به همه بازیکنان استقلال تاکید کرده طی زمان اقامت این تیم در آبادان به هیچ عنوان با هواداران عکس سلفی نگیرند.

خبرورزشی - استقلال قبل از عزیمت به عربستان برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید دو بار در لیگ برتر خودمان به میدان برود. شاگردان فرهاد مجیدی ابتدا روز چهاردهم فروردین در تهران با پیکان بازی می‌کنند و ۵ روز پس از آن نیز باید در آبادان مهمان صنعت نفت شوند.

با توجه به وضعیت کرونا، سیر صعودی مجدد این بیماری و البته اتفاقاتی که طی روزهای گذشته در اردوی آبی‌پوشان رخ داد و موجب قرنطینه شدن تعدادی از بازیکنان و مربیان این تیم شد، عوامل باشگاه و فرهاد مجیدی به همه بازیکنان تاکید دارند طی زمان اقامت این تیم در آبادان به هیچ عنوان با هواداران عکس سلفی نگیرند تا استقلال در آستانه سفر به عربستان دچار مشکل جدیدی از بابت ابتلایه اعضای کاروان به ویروس کرونا نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس DE ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    شیطان پیش اینا فرشته هستند اول با کمک کانالهاشون پخش کردند که ارمان رمضانی گفته پرسپولیسی ها واکسن کرونا زدن بعد به کمک بوقچی های رسانه هیاهو و نگرانی و به اضافه فیلم کرونا نمایی سری 2 ان شا ء الله خوشی گرفته می شه از کسانی که دو رو هستند
  • فری عشقی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    فرناز جان دیگه نگرانی نداره !!! از صدقه سر ای اف سی بازی های آسیایی تون هم اقتصاد در کشور خودتان عربستان دیگه چی میخاین؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی