دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
۳ |
۳
برنامه یحیی برای خط حمله پرسپولیس برابر پدیده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی در بازی امروز پرسپولیس مقابل سایپا از زوج مغانلو و مهدی خانی استفاده کرد اما او برنامه دیگری برای بازی با پدیده دارد.

خبرورزشی - به نظر می‌رسد برای بازی شنبه با پدیده مشهد گل‌محمدی برنامه ویژه‌ای برای شهریار مغانلو دارد و حساب خاصی روی او باز کرده. این در حالی است که مهدی عبدی نتوانست انتظارات یحیی را برآورده کند و بعد از دربی دچار افت شد. از طرفی مهدی‌خانی هم حداقل تا امروز مهاجمی در حد پرسپولیس نشان نداده و از میزان آمادگی آل‌کثیر هم خبر موثقی در دست نیست.

این احتمال وجود دارد که یحیی برای بازی با پدیده از زوج مغانلو و وحید امیری در خط حمله استفاده کند و در نیمه دوم آل‌کثیر را به میدان بفرستد اما هرچه هست مهاجم اصلی سرخپوشان در این بازی کسی نیست به جز شهریار مغانلو که در تعطیلات نوروز هم به صورت اختصاصی تمرین کرده و در آخرین بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان خوب کار کرده بود.

پرسپولیس برای اینکه صدر جدول را از سپاهان پس بگیرد، نیازمند پیروزی در مشهد مقابل پدیده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی ترینم IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    طوری میگید آمادگی خط حمله برای مقابله با پدیده ک انگار میگه روبرو شدن با منچستر.بابا با این بازیکنانی ک داری حداقل باید ۵تا ب پدیده بزنی.هم پول دارید هم روحیه هم واکسن کرونا همتون زدید هم وزیر پشتتونه.سوالم اینه اصلا غمتون چیه؟درمقابل تیمیه ک توخونه خودش ۳تا ازتیمای بسیارضعیفترازشما خورده.
  • آرمانی IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    هم قرار بگیرن در ضمن این هماهنگی برا بازیهای آسیایی میخوایم و ی تک بازی مقابل سپاهان تو لیگ بازی با بقیه تیم ها لیگ میتونه بهترین بازی تدارکاتی باشه خیلی وقته ک لیگ برتر برا طرفدارها پرسپولیس جذابیتی نداره راسی کیسه کشهافیلم تمرین آل کثیر برو النصر بفرستین میگن وکیل پاری سن ژرمن دارن خخخ
  • جمال IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    پرسپولیس برد پرگل لازم داره برد کافی نیست باید تا میتونه به پدیده گل بزنه،هم عیسی میاد هم ترابی هم مغانلو،رحم نباید کرد به هیچ تیمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی