نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
علی دایی در آمریکا واکسن کرونا می‌زند؟/ کدام فوتبالی‌های ایران در آمریکا واکسن زده‌اند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی دایی آقای گل فوتبال جهان که قبل از تعطیلات نوروز همراه با خانواده به آمریکا سفر کرده است شنبه هفته آینده به تهران باز خواهد گشت.

خبرورزشی - علی دایی، شهریار فوتبال کشورمان حدود ۱۷ سال قبل در منطقه سانفرانسیسکو یک خانه برای خود خریداری کرد اما امسال سفری به این محل نداشته و از ابتدای مسافرت به ینگه دنیا در هتل بورلی هیلتون اقامت داشته است.

 در آمریکا تزریق واکسن کرونا سلسله‌ مراتب خاص خودش را دارد و کلینیک‌هایی که این واکسن را تزریق می‌کنند در صورت عدم مراجعه افراد واجد شرایط واکسن‌های باقی مانده را به افرادی که در صف انتظار قرار دارند ترزیق می‌کنند و یکی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون به همین شیوه واکسن زد. باید دید آقای گل جهان نیز در مدت حضورش در لس آنجلس واکسن زده است یا خیر؟

از جمع فوتبالی‌های مقیم آمریکا احمد سجادی، محمد محمدی و ناصر پورمهدی واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. مجید صالح، داریوش یزدانی، وحید طالب‌لو، محمد خاکپور و ... در نوبت تزریق واکسن قرار دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کانتونا IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    یک بام و دو هوا ورود واکسن آمریگایی ممنوعه ولی زدن واکسن آمریکایی اون ور آب آزاد خداااااااااااااااااااااااااااااای مظلومان کجایی
  • امیر IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    این حق طبیعی دایی است. هر کسی که می تواند برود کشور دیگری تا واکسن بزند باید این کار را انجام دهد. واکسن های خارجی فعلی وارد شده در ایران هم شامل نمونه های بی کیفیتی مثل هندی و چینی است. سرعت واکسیناسیون در ایران هم فوق العاده کند است. در ضمن متاسفانه واردات واکسن به ایران سیاسی شده است. در مورد فایزر و مودرنا هم معلوم شد تبلیغات بیش از حد منفی شده است.
  • کریم IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    ۳۰میلیون میگیرن میبرن دبی واکسن میزنی برمی‌گردی هرکه داره می‌ره هرکه هم ندار .....
  • ناشناس US ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    وقتی که شما واکسن تهیه نمی کنید مجبور هستند برن کشور دیگه واکسن بزنند عوض خجالت کشیدن طلب کار هستید
  • کیوان IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
    پول حلال در آورده و فکر سلامتی خودشو خانوادشه دمش هم گرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی