واکنش AFC به پیروزی تیم ملی ایران مقابل سوریه/ تمجید از بازی شاگردان اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل تیم ملی سوریه صحبت کرد و از نمایش خوب ملی‌پوشان حرف زد.

خبرورزشی -  شب گذشته تیم ملی ایران در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی سوریه به برتری ۳ بر صفر رسید. کنعانی‌زادگان، آزمون و انصاری‌فرد گل‌های ایران را به ثبت رساندند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از این برد به تمجید از نمایش ملی‌پوشان پرداخت و نوشت که تیم ملی ایران در فرم بسیار خوبی قرار دارد و توانست ۳ بر صفر تیم ملی سوریه را در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی شکست دهند.

AFC نوشت که این دومین شکست متوالی تیم ملی سوریه در بازی‌های دوستانه بود و این تیم پنج شنبه گذشته مقابل بحرین شکست ۳ بر یک را تجربه کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش خود نوشت که ایران و سوریه هر ۲ خود را برای دیدار انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می کنند و می‌خواهند در این رقابت با آمادگی بالا حاضر شوند.

تیم ملی ایران در گروه سوم این رقابت از ۴ بازی ۶ امتیاز کسب کرده و در رده سوم قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    به یاری خدا تیم ایران به جام جهانی راه پیدا نمیکند، چون فارسها مستحق پیروزی نیستند
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    تمجید ای اف سی ،،،،چه جالب حتما بازی ندیدن فقط نتیجه را دیدن اگر سوریه تیم کامل بود یعنی اگه مهاجم داشت برای ایران عزا میشود کل 90دقیقه بازی دست سوریه ناقص بود منظور نبود عمر سوما عمر خربین ،،،،اینهم عیدی خدا به ایرانیان برد در بازی که بازی دست تیم مقابل بود
    • محمدی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
      من پرسپولیسی نیستم ولی دوس دارم بدونم استقلالیها از کجا میسوزن همین داداش
  • .،. IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    بازیکنای داخلی مث نوراللهی و حاج صفی دیروز به معنای واقعی کلمه گند زدن به تیم ملی ولی هوادارای متعصب شله زرد و لنگ میان از گند زدن بازیکنای خودشون دفا میکنن اگه قراره با این ترکیب که بیشترش از لیگ دوزاری خودمونه تیم تشکیل بدیم که تو جام جهانی جلو ستاره های فوتبال جهان بازی کنیم آرزو میکنم جام جهانی که هیچ پامون به مرحله پلی آف هم نرسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی