نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
زمان پاسخ رسمی AFC به اعتراض ایران نسبت به میزبانی بحرین/ رد درخواست عراق
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه عراقی نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی پاسخ اعتراض ایران به میزبانی بحرین در مسابقات انتخابی جام جهانی و در گروه سوم را می‌دهد.

خبرورزشی در گزارش الفرات آمده است: «کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعتراض عراق در خصوص تغییر برنامه مسابقات باقیمانده در این مرحله را رد کرده است. AFC با رد اعتراض عراق اعلام کرده زمان و برنامه برگزاری بازی‌ها قطعی است و تیم ملی عراق در هفته اول بازی‌های باقیمانده که به صورت متمرکز در منامه برگزار می‌شود، استراحت خواهد داشت، در دور دوم مقابل کامبوج قرار می‌گیرد. در مسابقه آخر به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود و در آخرین بازی برابر ایران قرار می‌گیرد.

فدراسیون فوتبال عراق در اعتراض به این برنامه اعلام کرده بود که می‌بایست طبق برنامه قبلی مسابقات ابتدا با هنگ‌کنگ بازی کند و سپس به مصاف کامبوج برود که این اعتراض پذیرفته نشد.»

الفرات در ادامه نوشته است: «به گفته یک منبع آگاه، کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز به شکل رسمی به اعتراض ایران پاسخ نداده است. در حالی که فدراسیون فوتبال ایران به پذیرش میزبانی منامه در بازی‌های باقیمانده این گروه و عدم پذیرفتن درخواست ایران برای میزبانی مسابقات اعتراض کرده است. انتظار می‌رود AFC در روزهای آتی به صورت رسمی پاسخ اعتراض ایران را بدهد.»

عراق در این گروه با ١١ امتیاز صدرنشین است، بحرین با ٩ و ایران با ٦ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی