نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
۱ |
۵
۴ هتل به پرسپولیس معرفی شد/ پرواز چارتری سرخ پوشان به هند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از سوی مسئولان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان چهار هتل به پرسپولیس معرفی شده که قرار است از بین آنها یک هتل برای اقامت این تیم در گوا هند انتخاب شود.

خبرورزشی - باشگاه پرسپولیس از ۲۵ فروردین کار خود را در مرحله گروهی رقابت‌های فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا در گوا هند آغاز خواهد کرد.

جلسه هماهنگی این مسابقات روز گذشته برگزار شد که در آن نماینده باشگاه پرسپولیس انتقادهایی را نسبت به وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی،  عدم امکان اجرای اصول قرنطینه و حباب‌های پزشکی با توجه به بسته نبودن فضای اردوی تیم‌ها و تردد آزاد مسافران و افراد متفرقه به محل حضور تیم‌ها در شهر گوا مطرح کرد که البته مسئولان AFC هم تضمین دادند برای اجرای کامل پروتکل‌ها افسر امنیتی در محل برگزاری مسابقات حضور دارد.

میزبان مسابقات و AFC برای اسکان تیم‌ها در شهر گوا چهار هتل به باشگاه پرسپولیس معرفی کرده است تا از بین آنها یک هتل برای کاروان سرخ‌پوشان در نظر گرفته شود. با این وجود باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد برای اجرای دقیق تر پروتکل‌ها و جلوگیری از ورود افراد متفرقه به محوطه هتل بهتر است تمام تیم ها یا دست کم برخی از آنها در یک هتل مستقر شوند و هتل تنها در اختیار تیم های شرکت کننده باشد و افراد متفرقه در آنها ساکن نشوند.

کاروان تیم پرسپولیس به احتمال فراوان در روزهای ۲۰ یا ۲۱ فروردین با پرواز چارتر عازم گوا خواهد شد. شاگردان یحیی گل‌محمدی در فصل جدید لیگ قهرمانان با تیم‌های گوا هند، الریان قطر و برنده دیدار پلی آف الوحده امارات و الزوراء عراق هم گروه هستند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    برن هتل محمدان تو بنگلادش هم فال هم تماشا هم تجدید خاطره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی