پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸
۲ |
۴
راز کاپیتان پرسپولیس برملا شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در مصاحبه با فرزاد فرزین راز کرونایی خود را برملا کرد.

خبرورزشی - سید جلال حسینی، کاپیتان تیم پرسپولیس که همراه با سیدمهدی رحمتی با فرزاد فرزین گفت‌وگو می‌کرد گفت که حدود یک سال قبل کرونا گرفته اما با استراحت در منزل خوب شده و کسی هم خبردار نشده که او کرونا گرفته است.

جالب اینکه هواداران پرسپولیس همین مساله را سوژه کرده و می‌گویند بازیکنان ما اگر کرونا می‌گیرند، کمتر کسی متوجه می‌شود اما استقلالی‌ها کرونای خود را در بوق و کرنا می‌کنند!

در استقلال و از ابتدای شیوع بیماری کرونا بالای ۱۰ بازیکن به کرونا مبتلا شدند و در حال حاضر هم چند نفر کرونایی هستند که خوشبختانه وضعیت کلی آن‌ها بهتر از قبل است و حتی شاید چند نفر از آنها بتوانند در بازی با پیکان تیمشان را همراهی کنند. پرسپولیس هم برای بازی با پدیده کرونایی ندارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فری عشقی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    رازش آقا بودن و بزرگ بودن و عشق بودنه!!! بازیکنی که در چهل سالگی همه تیم ها آرزو دارن داشته باشن اون رو، ژنی داره برنده بی خود نیست پر افتخارترین بازیکن لیگ ایرانه و فکر کنم این جور که آقا جلال پیش میره با پرسپولیس بزرگ تا ابد کسی نتونه به رکورد آقا جلال و پرسپولیس برسه.
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    الان استقلالی ها میرن ایمیل می زنن سیدجلال کرونا گرفته خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ هر هفته سوژه ایمیل زدنشون فراهمه حالا هی بگی بهشون بابا گفته اوایل کرونا کرونا گرفته یعنی احتمالا اسفند و فروردین ۹۹ که اصلا اون زمان لیگ نبوده می گن نه نه سیدجلال حتما تیر به بعد که لیگ شروع شد کرونا گرفته ای خدااااااا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی