تصاویر| راز سر بانداژ شده ستاره پرسپولیس/ برخورد ترسناک با یک استقلالی!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی کریمی بازیکن تیم ملی ایران در تمرین روز قبل از مسابقه مقابل سوریه پس از برخورد با وحید امیری دچار آسیب دیدگی شدیدی شد.

خبرورزشی - تیم ملی فوتبال ایران در یک دیدار تدارکاتی به مصاف سوریه رفت که در پایان شاگردان دراگان اسکوچیچ به نتیجه سه بر صفر و با گل های کنعانی زادگان، آزمون و انصاری فرد از سد حریف خود گذشتند اما در آغاز مسابقه، وحید امیری با سری بانداژ شده در ترکیب تیم ملی قرار گرفته بود که این مسئله باعث سوالاتی برای علاقه‌مندان به فوتبال شد که این بازیکن چه زمانی دچار آسیب دیدگی شده است. نکته مبهم دیگر، خروج نام علی کریمی از لیست تیم ملی بود.

تصاویر| راز سر بانداژ شده ستاره پرسپولیس/ مصدومیت ترسناک علی کریمی

علی کریمی در آخرین تمرین تیم ملی قبل از دیدار با سوریه با وحید امیری سر به سر شده اند و این مصدومیت شدید برای دو بازیکن تیم ملی پیش آمده که منجر به آسیب دیدگی شدید هر دو نفر شده است.

کریمی که امید زیادی داشت پس از درخشش در لیگ ستارگان قطر در بازی دوستانه مقابل سوریه به میدان رفته و خودش را به کادر فنی تیم ملی و شخص دراگان اسکوچیچ ثابت کند، با یک بدشانسی بزرگ دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و همین مسئله منجر به خروج نام او از لیست بازی تیم ملی شد.

البته وحید امیری پس از تلاش کادر پزشکی با سری بانداژ شده شرایط بازی را به دست آورد و در ترکیب اصلی نیز حضور داشت اما مصدومیت کریمی شدیدتر از هافبک پرسپولیس بود و به همین دلیل اسکوچیچ ترجیح داد تا نام این بازیکن را از لیست تیم ملی کنار گذاشته و سلامتی او در اولویت باشد.

تصاویر| راز سر بانداژ شده ستاره پرسپولیس/ مصدومیت ترسناک علی کریمی

واکنش رسانه قطری به مصدومیت کریمی 

وب سایت استاد الدوحه قطر نسبت به خبر مصدومیت علی کریمی در اردوی تیم ملی واکنش نشان داد.

وب سایت قطری و معروف استاد الدوحه نوشت: تیم ملی ایران در دیداری دوستانه جهت آمادگی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۳ بر صفر از سد سوریه گذشت که علی کریمی از ناحیه سر مورد مصدومیت قرار گرفت.

استاد الدوحه نوشته است که پیش بینی می شود کریمی به زودی عازم دوحه شود تا تحت معاینات پزشکی قرار بگیرد تا احتمال حضور او در بازی هفته آینده مقابل العربی در هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر ارزیابی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امير IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    چرا انقدر وحيد أميري خشن بازي مي كنه؟!تو بازي هاشم دو سه بار رو هوا ارنج ميزنه ولي چون داورامون اماتورن اين صحته هارو نميبينن
  • شهرام IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    علی کریمی فيک خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی