نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جزئیات کیت جدید پرسپولیس/ معاون پرسپولیس: طرحمان منحصربه‌فرد است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه به توضیح در مورد انتخاب کیت جدید پرسپولیس پرداخت.

خبرورزشی - ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه به توضیح در مورد انتخاب کیت جدید سرخپوشان پایتخت پرداخت.

 او اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌هایی که داشتیم، تلاش کردیم تا با نظر هواداران و همکاری شرکت الشپورت و همچنین استفاده از اِلِمان‌هایی مربوط به پرسپولیس، یک طرح منحصربه‌فرد و جدید در فوتبال ایران را برای تیم آماده کنیم.

وی افزود: این اتفاق برای اولین بار است که در فوتبال ایران رخ می‌دهد. معمولا باشگاه‌ها از پیراهن اول و دوم خود رونمایی می‌کنند یا طراحی کیت‌ها بدون نظرسنجی از جامعه فوتبال انجام می‌شود؛ اما پرسپولیس با استفاده از نظر طرفداران خود توانست کیت جدیدی را با همکاری یک طراح ماهر رونمایی کند. از سوی دیگر، به این واقف هستیم که جلب نظر ۸۰ میلیون نفر، واقعاً کار سخت و دشواری است اما باید به این موضوع توجه داشت که انتخاب کیت جدید، طراحی لباس‌های بازی، تمرین، هتلی، گرمکن و.... همچنین انتخاب رنگ لباس جدید، آغاز یک راه تازه و حرفه‌ای در فوتبال ایران است که امیدواریم در فصل‌های بعد به شکل حرفه‌ای‌تری ادامه یابد. این شروع کار ما بود و بدون تردید در آینده، اتفاقات مهم‌تری برای طراحی و تولید و رونمایی از کیت‌های جدید پرسپولیس رقم می‌خورد.

سخنگوی پرسپولیس گفت: وظیفه خود می‌دانم از سوی ارکان باشگاه، از همه طرفداران تیم که کیت را پسندیدند و از هنر و سلیقه به کار رفته در طراحی آن، تعریف و تمجید کردند و حتی منتقدانی که با منطق درست، به طراحی این کیت نقدهایی وارد آوردند، تشکر کنم. یکسری نقدها هم بود که بهتر است در موردش صحبت هم نکنیم چون مشخص است که این انتقادات از چه مسیری صورت گرفته و طبیعتا جایی برای بحث ندارد. مهم‌ترین امیدواری ما این است که با کیت جدید بتوانیم بردهای بیشتر و افتخارات تازه‌ای به دست بیاوریم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    طرح خیلی خوبی بود . تا الان عملکرد مدیریت تیم خیلی خوب بوده و ما هواداران پرسپولیس راضی هستیم از تیم مدیریت
  • علی IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    بلاخره یه جوری باید ارادتتون به دولت و وزیرش نشون میدادید با رنگ بنفش. بابا ناراحت میشد
  • 4444 IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    فکر کنم بعد از قرارداد معاهده چین هوداران لنگ از میلیارد و 80میلیون هم عبور کنند چون کل ایران رو هم با خودشان کردند اینا 80 میلیون ایرانی رو از کجات درآوردی پسر جان
  • طغرل IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    منظورشون از این لباس صورتیه خط خطی چیه دقیقا؟ یعنی یه طراح درست حسابی ندارن؟ اون یکی هم که با الهام از ویروس کرونا و برای جبران حمایتهای دولتی طراحی شده.البته اینا همه چیشون باید بهم بیاد،زشت ترین کیتی که دیدم تا الان همینا بوده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی