نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
استقلال پیشنهاد داد؛ پذیرفتم/ یک یا دو جام می‌گیریم/ استقلال آسیب دیده است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فراز کمالوند به عنوان یک مربی باسابقه معتقد است فدراسیون فوتبال با عوامل جدید باید با مدیریت درست کمبودها را برطرف کنند.

خبرورزشی - حضور فراز کمالوند روی نیمکت استقلال به عنوان مدیرفنی آبی‌ها یکی از اتفاقات جالب در این تیم بود چرا که سابقه فعالیت او به عنوان سرمربی بیشتر از فرهاد مجیدی بود اما او در نظر دارد آبی‌ها با کادرجدید در کنار مدیریت اتفاقات بتوانند حداقل یک جام برای هواداران این تیم به ارمغان بیاورند. بخش‌های مهم صحبت‌های او به نقل از ایلنا را در زیر بخوانید:

* ما به هر صورت مربی در سطح حرفه‌ای هستیم که خداراشکر تیم بزرگ و حرفه‌ای مانند استقلال به من پیشنهاد همکاری داد و خیلی خوشحالم که در خدمت این تیم هستم.

* فرهاد مجیدی دوست و رفیق قدیمی‌ام است که با هم ارتباط صمیمی داشتیم. ایشان از من دعوت به همکاری کرد و من هم بالاخره آقای مددی را بسیار آدم باتجربه و باشخصیتی دیدم، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم در این پست جدیدی که حضور دارم به این تیم کمک کنم چون همه می‌دانند استقلال با این قدمتی که دارد طی چند سال اخیر چه اندازه آسیب دیده است. به دلیل مسائلی که وجود داشته نتوانسته به آن جایگاه مدنظرش برسد و به امید خدا ما به عنوان عضو کوچکی از این خانواده بتوانم در این مسیر تاثیرگذار باشم.

* من از شرایط کاری خودم خیلی راضی هستم چون بالاخره تجربه بیست و پنج ساله‌ام را در استقلال استفاده می‌کنم و این یک اتفاق جدید است.

* الان شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توانیم در کشورمان میزبانی کنیم. این یک امتیاز مثبتی برای عربستانی هاست اما ما به آنجا می‌رویم تا بجنگیم و نتیجه خوبی بگیریم. اگر شرایط طوری بود که اینجا میزبانی می‌کردیم به نفع ما بود اما الان نباید به این شرایط فکر کنیم و باید به موفقیت استقلال و صعود از دور گروهی فکر کنیم.

* ما دنبال کسب جام هستیم. در هر سه جام، حذفی، لیگ و آسیا. ما به دنبال هر سه جام هستیم و به امید خدا تلاش داریم تا حداقل یک یا دو جام به دست بیاوریم.

* به نظرم اگر خوب مدیریت باشد، حاشیه‌ای ایجاد نمی‌شود. همه این‌ها به این بستگی دارد که ما چگونه مدیریت کنیم. اتفاقات همیشه در تیم‌ها زیاد است اما در نهایت ما به عنوان کادرفنی فقط خیر و صلاح باشگاه و تیم را می‌خواهیم.

* فوتبال ایران به صورت کلی با حواشی همراه است اما ما باید عاقلانه رفتار کنیم و مدیریت داشته باشیم.

* {نتظارات از عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال}تمام قول‌ها و کارهایی که قرار بوده انجام شود اما نشده را ایشان اگر انجام بدهند مطمئنا وضعیت فوتبال ما تغییر می‌کند. یکی از این موارد سیستم کمک داور ویدیویی است، یک مورد دیگر توجه به فوتبال پایه است. حتی احداث کردن زمین‌های ورزشی خوب هم می‌تواند یکی از وظایف فدراسیون باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    حیف که لنگی هستی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی