نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
۱ |
۵
میلیچ دوباره در ترکیب اصلی استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شانس میلیچ برای حضور ثابت در ترکیب استقلال با توجه به کرونایی شدن بابک مرادی و محرومیت محمد نادری بیشتر از قبل شده است.

خبرورزشیشاید اگر این دو بازیکن هم بازی می‌کردند، فرهاد مجیدی از وجود میلیچ در بازی با پیکان استفاده می‌کرد اما به هر حال با غیبت قطعی این بازیکنان شانس میلیچ خیلی بیشتر شده است.

اگر به خاطر داشته باشید وقتی میلیچ تازه از کشورش برگشته بود، فرهاد مجیدی او را برای بازی با ماشین سازی به تبریز نبرد اما حالا دست فرهاد خالی‌تر از همیشه است و میلیچ هم که تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته می‌خواهد دوباره توانایی‌های خود را در ترکیب اصلی استقلال نشان بدهد. او در بازی قبلی تیمش مقابل پیکان که در جام حذفی برگزار شد، غایب بود و حالا بعد از مدتها غیبت به احتمال بسیار زیاد دوباره برای استقلال بازی خواهد کرد.

گفتنی است باشگاه استقلال هنوز برای تمدید قرارداد با میلیچ جلسه را برگزار نکرده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرخ IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    تمدید قرارداد با میلیچ ! شما هر دفعه در این مورد تیتر میزنید بنده مینویسم که سرمربی سابق (آقای محمود فکری ) و مدیر عامل این باشگاه (آقای مددی ) به وضوح اعلام کردند که آقای هرویه ملیچ به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشون با استقلال فسخ کردند و در این صورت تمدید قرارداد یعنی نوشتن قراردادی جدید که طبق قوانین فوتبال ما بستن قرارداد با بازیکن و یا مربی خارجی ممنوع هست پس در صورتی که این کار انجام بشود این کار غیرقانونی خواهد بود ! هر چند سایت ترانسفرمارکت که قیمت بازیکنان و تیم‌های سراسر جهان را منتشر می‌کند مقابل نام ایشون علامت محرومیت گذاشته است. پس یعنی ایشون دوپینگ هم کردند و محروم هم بودند و در عین محرومیت که به سر میبردند فسخ کردند حالا این هیچی محرومیت دوپینگ حداقلش 1 سال که هست پس ایشن اگر بازی کنند باز هم دارند کار غیر قانونی انجام میدهند !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی