جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳
۰ |
۰
گزینه مدنظر گل ‌محمدی: به پرسپولیس می‌رسم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پدیده با رفع آسیب دیدگی و بازگشت به تمرینات تیمش آماده دیدار با پرسپولیس است.

خبرورزشی - علی نعمتی درباره شرایط پدیده پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: خدا را شکر دوباره بازی‌ها از سر گرفته می‌شود. تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و تمرینات منظمی در عید پشت سر گذاشته است. امیدوارم عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم و به نتیجه مدنظرمان برسیم.

او در خصوص دیدار برابر پرسپولیس عنوان کرد: بازی خیلی سختی داریم. باید کم‌اشتباه بازی کنیم چون پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و با جذب نفرات جدید تقویت شده، اما امیدوارم نتیجه لازم را در زمین خودمان بگیریم.

مدافع پدیده که در آخرین بازی تیمش با مصدومیت شدید از ناحیه سر مواجه شده بود، درباره وضعیت جسمانی خود ابراز کرد: مصدومیت خیلی بدی بود و امیدوارم برای هیچ‌کسی آن آسیب دیدگی به وجود نیاید چون شرایط خیلی سختی برای من رقم زد. خدا را شکر ۱۰ روز است با تیم تمرین می‌کنم و شرایط خیلی خوبی از نظر بدنی دارم. 

نعمتی یادآور شد: تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و از نظر آمادگی هم در وضعیت مناسبی است؛ سه امتیاز بازی با پرسپولیس برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد ولی ما با توجه به میزبانی امیدوار هستم با ارائه نمایش خوب نتیجه دلخواهمان را بگیریم.

او تصریح کرد: از تمام افرادی که در این مدت پیگیر حالم بودند، تشکر می‌کنم. خدا را شکر دوباره به شرایط قبل برمی‌گردم و امیدوارم همه بینندگان از تماشای دیدار با پرسپولیس لذت ببرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی