سوءتفاهم طنز بازیکن شیاطین و لیونل مسی/ من نبودم، کریس بود!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک منچستریونایتد داستان جالبی از خود و فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا تعریف کرد.

خبرورزشیتیم‌های فوتبال منچستریونایتد و بارسلونا در سال ۲۰۱۹ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی به مصاف هم رفتند که آبی‌واناری‌ها در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با دو گلی که لیونل مسی در بازی برگشت زد، با نتیجه ۴ بر صفر پیروز و راهی دور بعد رقابت‌ها شدند. پس از بازی اول دو تیم اما اتفاق جالبی افتاد که اسکات مک‌تامینی آن را تعریف کرد.

هافبک اسکاتلندی تیم فوتبال منچستریونایتد در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» در پاسخ به این پرسش که «به نظرت بهترین بازیکن جهان چه کسی است؟»، گفت: صد درصد مسی. بله، مسی بهترین بازیکن جهان است. می‌دانستید که من پیراهن او را گرفتم؟! زمانی که ما در سال ۲۰۱۹ مقابل بارسلونا بازی می‌کردیم، کریس اسمالینگ با آرنج ضربه‌ای به مسی زد و بینی او دچار خونریزی شد.

وی افزود: لئو فکر می‌کرد که من به او ضربه زدم، چون وقتی در پایان بازی به سرخیو رومرو گفتم «لطفاً می‌توانی پیراهن مسی را برایم بگیری؟»، سرخیو پس از صحبت با لیونل پیش من آمد و گفت «اوه، او فکر می‌کند تو بودی که در میانه زمین با آرنج به صورتش زده‌ای!» که در پاسخ به رومرو گفتم «نه، نه، نه، به لئو بگو که من نبودم، بنابراین اطمینان بده که من آن پیراهن را می‌گیرم، چون قرار است آن را در اتاق خوابم بگذارم». همین شد که مسی فهمید من نبودم که او را با آرنج زده‌ام. معذرت می‌خواهم کریسی (اسمالینگ)، اما او بود که کمی نسبت به مسی خشن عمل کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی