مربی استقلال: امیدواریم قهرمانی در ۳ جام را به دست بیاوریم/ دو کرونایی تیم به پیکان نمی‌رسند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به تعداد بالای بازیکنان مبتلا به کرونای این تیم تأکید کرد که بازیکنان آکادمی خلاء بازیکنان کرونایی را پر کردند.

خبرورزشیفرشاد ماجدی مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پیکان اظهار داشت: ما تمرینات‌مان را پس از چند روز تعطیلی از دوم فروردین 1400 آغاز کردیم و همه بازیکنان به جز آنهایی که مبتلا به ویروس کرونا شده بودند، در تمرین حضور داشتند. با بازیکنان آکادمی تمرینات‌مان را به صورت منظم انجام دادیم و برای بازی فردا آماده هستیم.

وی درباره شرایط تمرینات استقلال با توجه به ابتلای تعداد بالای بازیکنان این تیم به ویروس کرونا و اینکه آیا غیبت آنها در تمرینات در روند استقلال اختلال ایجاد کرده است یا نه، گفت: با استفاده از بازیکنان رده امید و آکادمی، آن خلاء پر شد و تمرینات به صورت منظم انجام شد. سایر بازیکنان هم بهبودی‌شان را کسب کردند و در تمرینات حاضر شدند و مشکلی وجود ندارد.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره غایبان این تیم برای دیدار مقابل پیکان خاطرنشان کرد: اکنون فقط بابک مرادی و آقای بهزاد غلامپور هستند که هنور با ویروس درگیری دارند و برای آنها و خانواده‌شان آرزوی سلامتی داریم و آرزو می‌کنیم زودتر به خانه خودشان برگردند.

ماجدی درباره اینکه با لغو بازی صنعت نفت، استقلال دو هفته بدون بازی رسمی راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد، خاطرنشان کرد: مجیدی برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تدابیر خودش را دارد. به نظرم فرصت خوبی است تا بازیکنان برای این مسابقات آماده شوند.

وی درباره ساعت بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان گفت: شرایط اینگونه است و ما باید تمام فکرمان را برای تدوین برنامه‌ای خوب بگذاریم و شرایط را طوری تنظیم کنیم که بازیکنان بهترین عملکرد را در همین ساعت‌ها داشته باشند.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره شناختش از تیم پیکان اظهار داشت: با توجه به شناخت خوبی که از آقای تارتار و تیم خوبش داریم، پیکان یک تیم جوان و با انگیزه است. مقابل ما هم انگیزه مضاعف دارند. پرس کردن و بازی مستقیم را خوب انجام می‌دهند. تمرینات ما هم بر اساس نقاط ضعف و قوت آنهاست و بچه‌ها آماده یک بازی خوب هستند. امیدوارم بتوانیم با قهرمانی در سه جام دل هواداران‌مان را به دست بیاوریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مردم تاج سرنگون کردند US ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    فعلا که نباختن از سه جام این چیزها صحبت می کنند بعدا که فهمیدن اینکاره نیستند شروع به هوچی گری می کنند ,
  • Retired IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    سه جام .؟ سه جام .؟ چقدر كم اشتها جام قهرمانى اروپا و باشگاه هاى جهان هم اضافه كن با اين تيم شما حتما همه جامها را ميگيريد . شتر در خواب بيند پنبه دانه .......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی