اولین واکنش به خبر حکم سنگین فیفا برای محمد نادری و استقلال
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در واکنش به بحث محرومیت نادری از سوی فیفا گفت: در این مورد چیزی ‌ندیده‌ام اما بعید می‌دانم تا زمانیکه رضایت‌نامه بازیکنی صادر نشده است برای وی ITC صادر شود.

خبرورزشیسهیل مهدی درباره درخواست باشگاه تراکتور برای اتمام محرومیت سعید واسعی از تاریخ ۱۷ فروردین و حضور وی در دیدار مس رفسنجان گفت: احکام انضباطی در اختیار کمیته انضباطی، کمیته وضعیت و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال است و آنها باید درباره تعلیق و استیناف محرومیت‌ها تصمیمی‌گیری کنند. در نهایت تصمیم آنها با امضای دبیرکل به ما ابلاغ می‌شود و آن را عملیاتی خواهیم کرد. سازمان لیگ تصمیم‌گیرنده نیست و فقط تصمیم‌ها و احکام این ارکان را اجرا می‌کند.

وی افزود: تاکنون هم درباره سعید واسعی چیزی ندیدیم اما اگر بحثی باشد با توجه به اینکه امروز تعطیل است و احتمال دارد همه افراد در محل کارشان نباشند، به احتمال فراوان این موضوع به شکل شفاهی به ما اعلام خواهد شد. اگر چه تا الان هم چیزی به ما اعلام نکردند اما اگر نامه‌ای با امضای دبیرکل به ما ابلاغ شود و یا به شکل شفاهی درباره اتمام محرومیت واسعی بحثی را به ما ابلاغ کنند، مشکلی برای اجرای آن نداریم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره تعویق دیدار نفت آبادان و استقلال گفت: این درخواست حدود ۵، ۶ روز قبل ارسال شد و ستاد مقابله با کرونا هم موضوع را بررسی کرده و در نهایت به این نتیجه رسید که بازی نفت آبادان و استقلال به تعویق بیفتد. این موضوع را هم به ما ابلاغ کرد. خوشبختانه تقسیم کارها به شکلی است که گروه‌های تصمیم‌گیرنده متنوع هستند درباره کرونا در فوتبال هم فقط ستاد مقابله با کرونا در فوتبال تصمیم‌گیری می‌کند که اعضای آن هم مشخص هستند. ما در بحث برنامه‌ریزی و اجرای کار فعلایت داریم همانگونه که وظایف ارکان قضایی مشخص است.

مهدی تصریح کرد: این تقسیم کار کمک می‌کند تمام تصمیم‌ها مشخص ، حرفه‌ای  و متناسب با شرایط اتخاذ شود. آنگونه که ما شنیده‌ایم به دلیل سختگیری‌هایی که در کشور عربستان وجود دارد ستاد مقابله با کرونا تصمیم گرفت بازی استقلال و صنعت نفت را به تعویق بیندازد تا دست نماینده کشورمان یعنی تیم استقلال در عربستان بسته نباشد. همانگونه که سال گذشته با تصمیم این ستاد بازی پرسپولیس مقابل نساجی هم در آستانه حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد.

در این زمینه بخوانید:

وی درباره اینکه با توجه به اوج گرفتن وضعیت کرونا و لغو برخی دیدارها آیا خبرنگاران برای ورود به ورزشگاه‌ها در خطر نیستند، گفت: برای حضور خبرنگاران در ورزشگاه ستاد مقابله با کرونا تصمیم‌گیرنده بود و این ستاد هم طبق هماهنگی با سازمان لیگ تصمیم گرفت در شهرهایی که وضعیت آنها نارنجی و قرمز نیست ۱۰ خبرنگار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ورزشگاه بیایند اما تصمیم گرفته شد میکسدزون و نشست خبری بازی‌ها همچنان به شکل آنلاین باشد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: برای شهرهایی که اکنون وضعیت قرمز و نارنجی ندارند خبرنگاران می‌توانند به ورزشگاه بروند و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد اما در شهرهایی که وضعیت‌شان قرمز و نارنجی است مطمئنا تمهیداتی در نظر گرفته خواهد شد. به همین دلیل برای فعالیت ۱۰ خبرنگار در شهرهایی که از لحاظ کرونایی وضعیت نارنجی و قرمز ندارند مجوز ورود به ورزشگاه صادر شد. وقتی هم خبرنگاران تماسی با بازیکنان و مربیان تیم‌ها نداشته باشند می‌توانند به ورزشگاه آمده و کار خود را انجام بدهند.

مهدی درباره اینکه آیا احتمال دارد در بازی فردا استقلال و پیکان و همچنین دیدار هفته آینده پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه آزادی میکسدزون وجود نداشته باشد، توضیح داد: این بستگی به شرایط رنگ کرونا در تهران دارد. چارچوب‌ها و قوانین و پروتکل‌ها تعریف شده و طبق همان دست ما باز است و فعالیت می‌کنیم. باید بگویم در تلاش هستیم در صورت اینکه تهران و سایر شهرها از لحاظ کرونا وضعیت زرد و آبی داشته باشند خبرنگاران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

وی درباره مطرح شدن شایعه‌ای درباره محرومیت باشگاه استقلال و محمد نادری به دلیل بازی کردن این بازیکن برای آبی‌پوشان بدون صدور رضایت‌نامه از سوی باشگاه کورتریک بلژیک و اینکه آیا اصولا بدون صدور رضایت‌نامه برای یک بازیکن ITC صادر می‌شود، گفت: این موضوع را باید از ارکان حقوقی فدراسیون فوتبال بپرسید اما تا جایی که می‌دانم تا زمانی که رضایت‌نامه‌ای برای بازیکن صادر نشود ITC وی هم صادر نخواهد شد. من چیزی ندیدم و بهتر است مسئولان بین‌الملل فدراسیون در این مورد پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید:

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال تصریح کرد: بعید می‌دانم بدون صدور رضایت ‌نامه ITC صادر شود اما اطلاعات کامل‌تر در اختیار ارکان حقوقی است و آنها راحت‌تر می‌توانند این فرآیند را اعلام کنند. اگر مورد یا شکایتی هم باشد کمیته بین‌الملل بیشتر در جریان است. اگر بحثی نهایی شود به ما ابلاغ خواهد شد اما تا کنون چنین چیزی ندیده‌ام.

مهدی درباره تمهیدات سازمان لیگ نسبت به تیم‌هایی که با استفاده از بازیکنان دارای علائم مشکوک وارد بازی‌ها می‌شوند، گفت: خوشبختانه سازمان لیگ به صورت دائم طبق هماهنگی با ستاد کرونا موارد مربوط به کرونا را بررسی کرده و از تیم‌ها تست PCR  گرفته می شود. اینگونه نیست که بدون تست‌گیری مسابقات خود را پشت سر بگذاریم. هر لحظه تست‌گیری انجام می‌شود و پزشکان تیم‌ها هم مسائل مختلف را کنترل می‌کنند. اگر تستی هم مثبت در آمده باشد مربوط به بعد از بازی است اما تقریبا میزان ابتلای بازیکنان و اعضای تیم ها در لیگ برتر زیر ۲ درصد است.

وی اضافه کرد:‌ باید این مسائل را به پزشکان واگذار کرد اما خوشبختانه پزشکان تیم‌ها و ستاد مقابله با کرونا این بحث را خوب رصد کرده‌اند و ابتلای زیر ۲ درصدی نشان می‌دهد نسبت به صنف‌های دیگر تیم‌های لیگ برتری فوتبال ایران خوب کنترل شدند. به هر حال کرونا یک بحث جهانی است همانگونه که کاوه رضایی و هم‌تیمی‌هایش در بلژیک با وجود اینکه شرایط خوبی از لحاظ کنترل کرونا در این کشور وجود دارد و مردم بلژیک واکسن هم تزریق می‌کنند به کرونا مبتلا شدند.

بیشتر بخوانید:
حمله برومند به بازیکنان استقلال/ برخی در حد تیم دسته سومی هم برای فکری بازی نکردند/ نسخه فکری در آن روز جنجالی پیچیده شد
علی خطیر در محرومیت آل کثیر نقشی داشت؟/ جزئیات تاثیر گزارش‌های داخلی در پرونده آل کثیر و شکایت النصر
پرسپولیس برای جذبم نامه زد؛ زمان برانکو هم پیشنهاد داشتم
گزینه مدنظر گل ‌محمدی: به پرسپولیس می‌رسم
سرنوشت عجیب بازیکن سابق پرسپولیس/ او شاگرد یک استقلالی می‌شود
بازگشت پرسپولیس به صدر؟/ بازی تکراری استقلال در سال جدید
مطمئنم قهرمانی پرسپولیس در آسیا را خواهیم دید/ مهاجم پرسپولیسی نشان داد بازیکن بزرگی است
برای پرسپولیس احترام قائلم اما .../ هر روز دنبال پیشرفت هستم
علی کریمی بدون رای گیری باید رئیس فدراسیون فوتبال می‌شد
متن نامه AFC به باشگاه پرسپولیس/ متوجه نگرانی‌تان هستیم​​​​​​
می‌خواهیم استقلال را متوقف کنیم/ پرسپولیس مدعی قهرمانی است
هشدار مهم به استقلال/ غایب قطعی استقلال در بازی با پیکان

ماجرای ویس جنجالی فرهاد مجیدی/ با استقلال و پرسپولیس مذاکرات جدی داشت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    الکی تکذیب نکنید . الدوچرخه صد در صد محروم می شود .
    • امیر علی US ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
      جناب سهیل مهدی ۱۰۰ درصد فدراسیون تو این اتفاق شرم آور مقصر و بدون هیچ توجیهی مطمئن باشید افرادی هستن نامه بزنن به فیفا این دفعه دیگه از اون داستان ها نیست تیم استقلال بخواد با من بمیری تو بمیری سر ته داستان رو هم بیاره یک عده هوچی هم بریزن جلو باشگاه عینا هم باید فدراسیون خطاکار جریمه و محروم بشه هم تیم استقلال این جماعت فکر میکنن فیفا شوخی داره هیئت مدیره ای که عبدیان جزو کنندگان اون باشه از این بهتر نمیشه حالا برو عکس یادگاری بگیر با حکم محرومیت جناب عبدیان
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
      در هفته بیستم تیم پیروزی با نساجی مازندارن بازی داره. از مسئولین نساجی مازندران تقاضا می کنیم اعلام کنن ما به هیچ عنوان در تهران بازی نمی کنیم مگه اینکه تیمی پیروزی بیاد در قائم شهر بازی کنه. همه منتظر میشن ببینن بازی نساجی و پیروزی توسط سازمان لیگ لغو می شه یا 3 بر صفر به نفع پیروزی می زنن. البته از پیش معلومه که نساجی چنین حقی نداره و اجازه تعیین تکلیف برای تیم سوگلی بابا مسعود رو نداره
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
      سهیل مهدی داره روی هدیه ای که به لنگیا دادن سرپوش میذاره. توی بازی پیروزی و نساجی، گلمحمدی و بازیکنان پیروزی گفتن ما اصلا بازی نمی کنیم اگرم بازی کنیم باید نساجی بیاد تهران و اگه نیاد بازی نمی کنیم. اینجا باید کمیته انضباطی بازی رو 3 بر صفر به نفع نساجی می کرد اما سازمان لیگ از بابا مسعود دستور گرفت بازی رو لغو کنه به جای 3 بر صفر کردن چون تیم سوگلی وزارته. ولی اینجا استقلال 6 روز قبل از بازی درخواست بررسی داد و اگه موافقت نمی شد استقلال می رفت و بازی می کرد و دیگه استقلالی ها نگفتن بصنعت نفت بیاد تهران بازی کنه یا اینکه ما اصلا بازی نمی کنیم. این دو تا مطلب رو با هم قاطی نکنید.
    • مهر IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
      دروغ سیزده هست. خود کیسه کشا در جریانن
  • توفان DK ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    لفو بازی با صنعت نفت را می توان پذیرفت، اما به شخصه منتظر شلوغ کاری های ان ها پس ار برگشت هستم. پرسپولیس هم از این استراحت بهره برد و پس ار بازگشت گاه هر 5 روز بازی داشت. نمونه اخر هم همین اسفند که در حالی که همه در تعطیلات دو سه هفته ای بودند پرسپولیس با گل گهر بازی داشت . ولی واویلایی بشه پس ار بازگشت ابی ها. کافیه دو بازی را یک روز جلو بیاندازند تا جای خالی برای این بازی پیدا کنند ارکان تیم و قرهاد خان چه اتشی بپا کنند که می خواهیم استراحت کنیم . طرفداران ابی که دیگر واویلایی دیگر.. دنبال بابای بابا مسعود می گردند
    • saeed NL ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
      وقت کردی یه نگاهی به مصاحبه گله محمدیتون بِنداز بعد از بازگشتِ از آسیا اونوقت مثل بچه های چهار ساله اِنقذه چرندیات سرهم نمیکنی،لُنگیها چهار ساله که سَرشون زیرِبرفِ و فکر میکنند که دیگران هم در خواب هستند،بالاخره عمرِ بابا مسعود هم به سر خواهد آمد..............
  • Blue Love IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    اصلا بدون رضایت نامه آی تی سی صادر نمیشه، اونوقت چجوری نادری آی تی سی گرفت؟
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
      احتمال غیر قانونی گرفتن آی تی سی هست که اگر معلوم بشه که آی تی سی غیر قانونی گرفته شد فاتحه استقلال خونده است
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    حتی اگه جعلی هم باشه، خود نادری محروم میشه، دقیقا مشابه اتفاقی که واسه طارمی افتاد هرچند با مذاکره امکان جمع شدنش هست. البته اگه واقعی باشه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
      اگر نادری محروم شود استقلال هم محروم‌می شود بعدش هم کجاش فقط طارمی محروم شد مثل اینکه یادت رفته طارمی ۴ ماه محروم شد پرسپولیس هم دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد برای اطلاعت هم باید بگم که اگر معلوم بشه که آی تی سی غیر قانونی صادر شده به معنی این هست که قرارداد نادری با استقلال غیر قانونی هست و استقلال به محرومیت در دو پنجره نقل و انتقالاتی و پرداخت غرامت مالی ۳ بر ۰ شدن همه بازی که نادری در آن حضور داشته محکوم می شود و اینکه با مذاکره فقط غرامت مالی را استقلال پرداخت نمی کند همین طور که با انجام مذاکره پرسپولیس فقط غرامت مالی را پرداخت نکرد
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
      اگه بدترین حالت ممکن رو در نظر بگیریم، استقلال از یک یا دو پنجره محروم میشه. شباهتش با پرونده طارمی غیرقانونی بودنش هست و تقریبا حکم مشابهی دارن هرچند من احتمال میدم همش حاشیه سازی باشه
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    ببخشید دلیل لغو بازی کیسه چیه ؟! کیسه فینالیست آسیا شده ؟! پرسپولیس بازی هاش لغو شد چون رفته بود فینال آسیا اگه کسی اون زمان کرونا می گرفت جام به اولسان می رسید هرچند که رسید استقلال هنوز داره میره مرحله گروهی آسیا !!!! آخه با چه منطقی بازی استقلال رو لغو می کنید همین طوری مشکل دارید برای تموم کردن لیگ ولی بازی استقلال هم لغو می کنید بماند که پرسپولیس هم درخواست لغو داد و مخالفت شد که هیچ اجازه بازی ترابی رو هم ندارین تا سپاهان و کیسه به همین راحتی به پرسپولیس برسن جالبه دیگه اینقدر کیسه پرداخت پول بودوروف اش طول کشید که به بدهی داخلی هم نرسید والا کیسه باید با پنجره بسته لیگ رو ادامه میداد -:-:))))))))البته ما ایمیل زن نیستیم و به نظرم کارهای مهمتری داریم
    • 60 سال حسرت لنگ IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
      لنگ چه کرونا بگیره یا نگیره چه بازیهاش لغو بشه یا نشه تا 100 سال دیگه هم قهرمان آسیا نمیشه
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    دست پاچگی پاپا مسعود لنگی در ساختن مدرک جرم قلابی برای تاج تا اینکه در آسیا تا اینکه بی هویت و بی خاصیت لنگ توسط تاج کبیر یکبار دیگر با شش گل مقدس تاجی به سلاخی کشیده نشود بله بازیکن بدون صدور ای تی سی مگر می تواند برای تیم دیگری بازی کند،،،،خبر جعلی پاپا مسعود لنگ تا جلو ستاره سوم ابر تیم تاج آسیایی بگیرد پاپا مسعود لنگی و لنگ می دانند این تیم شاه فرهاد با بازی صحیح و سالم نمی شود شکست داد و بوی 6مقدس تاجی دیگری می دهد آنهم در آسیا
  • با حسرت ۸ ساله جام چه کنیم IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    کیسه کشا بازی تون لغو شد ! زمانی که بازی پرسپولیس بخاطر فینال اسیا لغو شد که وزیر پرسپولیسی بود !حالا وزیر چیه؟حق پارس جم رو پارسال خوردین انشالله چوب بی صدای خدا یه جای حساس بیخ رو میگیره ...!!! مثلا قضیه ممد هزینه
  • فرزانه IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    حالا این لنگیا چرا اینقدر خوشحالید .. مگه با این چیزا مثل همیشه قهرمان باشید ..بابا خجالت بکشید !!!
  • رستم IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    اقایان کیسه کش بببنید تو چند ساله گذشته نکته فنی قابل قبولتون چی بود عربستانیها
  • علی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    خبرگزاری ایلنا اعلام کرد که طبق روال سالیان گذشته دروغ سیزده گفته! حالا باشگاه استقلال قصد داره شکایت کنه لنگیا خوشحال نباشن
  • پیرهادی IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    استقلال هر چی نداره روحیه بالایی داره.با این همه بازیکن چند سال هست در زیر چکمه های ارتش سرخ قرار گرفته . خوشبختانه عادت کرده.پس لطفاً این روحیه زیر بودن رو از اونها نگیرید.
  • حجت بختیاری IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    ماکه از خدامان هست این تیم بی اصل ریشه هفتادو ملت کیسه با تمام قوا وقدرت وارد بازیهای آسیایی بشه جایکه دیگه بابا مسعود نیست ببینیم تاژ کیبیر چیکار میکنند ازهمین الان قول میدم الدحیل چنان فشاری بهشان بیاره که ستاره سوم که چ عرض کنم ستاره چهارم پنجم ششم هم ازشان دربره این حقیران قکر کردن لیگ قهرمانان آسیا مثل لیگ ایران بی دروپیکره که به ساز این حقیران به رقصه مطمئن باشید الدحیل کاری با اینها میکنه که بعد برگشت از عربستان تک تک اعضای تیم با خودشان یک بچه غول به سوغات بیارند ببین کی گفتم
  • شمسعلی. NL ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    کیسه کشا از این همه الطاف حکومتی شرمنده هستند لذا تا توانستند شر و ور نوشتند ولی کلا ۱۵ تیم لیگ برتر باید قربانی کیسه شود شاید بعد از ۸ سال جامی هم به این عقده ایها برسد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی