تصمیم مجیدی درباره قایدی؛ فرهاد راه فکری را نمی‌رود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی به احتمال زیاد در بازی فردا چهاردهم فروردین ماه با پیکان نیمکت نشین خواهد بود.

خبرورزشی - مهدی قایدی یکی از ستاره های مطرح استقلال است که حضورش در ترکیب این تیم به قدرت خط حمله خواهد افزود. قایدی با استفاده از تکنیک و توانایی های فنی بالایش همواره برای استقلال مفید بوده اما حالا با توجه به دیر اضافه شدن به تمرینات و نزدیک بودن بازی های آسیایی احتمالا مقابل پیکان استراحت خواهد کرد.

قایدی یکی از بازیکنان کرونایی استقلال بود که از روز ۲۷ اسفندماه سال ۹۹ تا دیروز در هیچ کدام از تمرینات حضور نداشت. به عبارت بهتر او حدود ۱۵ روز در تمرینات استقلال غایب بود و از روز گذشته به تمرینات تیمش اضافه شده است.

طبیعی است در چنین شرایطی قایدی از نظر بدنی نسبت به سایر بازیکنان از آمادگی کمتری برخوردار باشد. در این شرایط به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان نیز بخواهد به مهاجم تکنیکی خود استراحت بدهد.

قایدی در زمان سرمربیگری محمود فکری در استقلال نیز شرایط مشابهی را تجربه کرد. او بعد از دیدار با سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر به دلیل اختلافاتی که با باشگاه داشت حدود ۱۵ روز در تمرینات غایب بود اما سرمربی پیشین آبی ها تصمیم به استفاده از قایدی مقابل مس رفسنجان در ترکیب اصلی گرفت. حالا اما بعید است فرهاد مجیدی راه فکری را در پیش بگیرد و به همین خاطر احتمالا شاهد استفاده از ارسلان مطهری و شیخ دیاباته توسط او مقابل پیکان خواهیم بود.

نزدیک بودن دیدارهای آسیایی و حساب ویژه‌ای که مجیدی روی باشوی تیمش باز کرده، دلیل دیگری است که بر نیمکت نشینی احتمالی قایدی مقابل پیکان صحه می‌گذارد.

دیدار استقلال و پیکان ساعت ۱۸:۵۰ فردا شنبه چهاردهم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمیدرضا IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    هیچیه این باشگاه رو اصول و قاعده نبوده و نیست همواره سیاست این مجموعه بر پایه ی رانت و زر و زور و باند باندی و هوچیگری و نق زدن و دشمنی و عناد استوار بوده و هست همواره این مجموعه برخلاف جریان فوتبال کشور شناگران قابلی هستن و با احساس تو این مشکل و چالش به ترفند نخ نما و مندرس دروغ و دغل و ریا کاری روی میآورند خصوصا سرمربی فعلیشون که تو این زمینه ها استاد تشریف دارن هواداران این جماعت به جای پرداختن و برطرف کردن ضعفهای خود همواره معتقدند که تیم متبوعشان هیچوقت هیچ ضعف فنی نداشته و ندارند توگویی ایشان سر خود را در گ.... و برف فرو برده اند و به جای مطالبه گری از تیم و باشگاه خود همیشه ی خدا قوت و انرژی و هزینه ی خود را صرف دشمنی و عناد با پرسپولیس کبیر میکنند و جالبتر اینکه همیشه هم دست از پا درازتر تیمشون به سنگ میخوره و درس عبرتی هم براشون نمیشه که محض نمونه یک فصل هم فقط به فوتبال بپردازند ولاغیر در کل برای این جماعت بهترین وصف همینه که : خلایق هرچه لایق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی