نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
۲ |
۵
مجیدی از مهاجم سابق پرسپولیس رونمایی می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرمان رمضانی در بازی با پیکان فرصت دارد برای اولین بار با پیراهن استقلال در میادین حاضر شود.

خبرورزشی - آرمان رمضانی که از مهاجمان مورد علاقه فرهاد مجیدی محسوب می‌شود در پرسپولیس اصلاً خوب کار نکرد و به هیچ وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند. حالا رمضانی با انگیزه‌های زیادی به استقلال پیوسته و این احتمال وجود دارد که فرهاد مجیدی در بازی با پیکان از او رونمایی کند.

البته شانس فیکس بازی کردن رمضانی خیلی زیاد نیست و شاید فرهاد در نیمه دوم او را راهی میدان کند. در مجموع مجیدی از بین چهار مهاجم اصلی خود باید دو نفر را بازی بدهد و می‌تواند دو نفر دیگر را که احتمالاً قایدی و رمضانی هستند، در نیمه دوم به میدان بفرستد همه اینها البته به شرایط و نتیجه بازی هم ربط دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مردم تاج سرنگون کردند DE ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    از وقتی عزیزی‌خادم غلام حلقه به گوش دوچرخه سواران اومده چه اتفاقاتی افتاده؟! پرسپولیس در قرمزترین وضعیت کرونای خوزستان به آبادان سفر کرد به اجبار!! اجازه بازی به مهدی ترابی در آبادان نداد در حالی که منعی برای سایر باشگاه‌های طلبکار وجود نداشت بازی کالصکه و صنعت نفت رو لغو کرد در حالی که شیوع کرونا در آبادان نسبت به زمانی که پرسپولیس راهی این شهر شد، کاهش پیدا کرده تداوم اشتباهات داوری به سود دوچرخه (مثل بازی با پیکان در جام حذفی) که این تیم رو به لطف سهمیه پنالتی در هر بازی، با اختلاف در صدر منتفع‌ترین تیم‌ها از اشتباهات داوری قرار داده. حق دارن ابادانیای عزیر تو ورزشگاهاشون بنر میبردن خون کالصکه فنا مباحه!! چون.... یک سال صنعت نفت تو‌جام حذفی قربانی این تیم شد یکسال سرمربی کیسه اهوازو قاپیدن و باعث سقوط شدن پارسال حق پارسو خوردن و‌عامل سقوطش شدن!! و حالا بازم صنعت... برای همه جنوبی‌که یه روز‌میگفتین ابیه:))الان خونتون مباح شده:))
  • javad US ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    majidi bayad dar hameyeh bazyha az in mohajemeh khoub boland zan estefadeh konad, vaghean ke kharideh khouby boud ke anjam dadand

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی