نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
قربانی: دوری‌ام طولانی نیست/ جنس خوب هیچ وقت زمین نمی‌ماند
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشسکوت فوتبال در مورد اتفاقات و حواشی سال ۹۹ و انتاظاراتش از سال ۱۴۰۰ صحبت کرد.

خبرورزشیپیروز قربانی در خصوص اتفاقات سال ۹۹ برای خودش از لحاظ شخصی و ورزشی اظهار داشت: سال ۹۹ برای من هم مثل همه مردم سال خوبی نبود و محدودیت‌هایی که به خاطر شیوع ویروس کرونا ایجاد شد و زندگی همه را مختل کرد در کنار مشکلات اقتصادی و مسائلی که مردم درگیرش بودند باعث شد سال خوبی نباشد و من هم عضوی از جامعه هستم و برای من هم مثل سایرین سال خوبی نبود. از لحاظ ورزشی هم می‌توانم بگویم یک سال معمولی بود و فقط به ۵۰ درصد اهدافی که در نظر داشتم رسیدم و امیدوارم در سال ۱۴۰۰ بتوانم بیشتر در جهت اهدافم قدم بردارم.

وی در مورد اینکه برخی اظهار نظراتش در سال گذشته باعث شد هواداران استقلال علیهش موضع منفی بگیرند هم گفت: من همیشه سعی کردم نظراتم به دور از تعصب رنگی و به صورت کارشناسی و فنی باشد و حرف‌هایی که زدم هم با این نگاه و در جهت همین موضوع بود ولی به هر حال یک جوی در جامعه راه افتاده است که هر صحبتی در مورد هر چیزی شما انجام دهید عده‌ای علیه شما جبهه می‌گیرند ولی خب به این دلیل که من در فضای مجازی حضور ندارم خیلی از این نظرات مطلع نمی‌شوم و واقعیتش را هم بخواهید چندان برایم مهم نیست چرا که من از کودکی یاد گرفتم حرفی را که فکر می‌کنم درست است بیان کنم و منتظر تایید یا واکنش گرفتن از سمت کسی نیستم ولی امیدوارم شرایط جامعه به سمتی برود که افراد تحمل پذیرش واقعیات را ولو برخلاف نظرشان داشته باشند چرا که یک جامعه هرچه به سمت واقع‌گرایی جلو برود در مسیر پیشرفت قدم بر می‌دارد.

قربانی در مورد دلیل قطع همکاری ناگهانی خودش با مجموعه سایپا هم توضیح داد: من یک اعتقادی دارم و آن این است که یک نفر تا زمانی باید در یک مجموعه باشد که بتواند کارایی داشته باشد و مفید عمل کند. اوایل فصل من صحبتی با ابراهیم صادقی داشتم و یک سری اهداف و برنامه‌هایی برای خودمان ترسیم کردیم که تا همین اواخر هم خیلی خوب در جهت آن گام بر می‌داشتیم ولی این اواخر اتفاقاتی افتاد که به این نتیجه رسیدم من و ابراهیم صادقی از این به بعد می‌توانم دوستان خوبی برای هم باشیم ولی همکاران خوبی نه. من یک سری اخلاقیات خاص دارم و خیلی از مسائلی که خیلی از آدم‌ها ممکن است با آن کنار بیایند را نمی‌توانم تحمل کنم. شاید این مسائل خیلی مسائل ساده‌ای باشند از نظر خیلی‌های دیگر ولی برای من مهم و حساس هستند و خط قرمزهای من هستند.

وی در مورد زمان بازگشتش به فوتبال هم گفت: من از فوتبال جدا نشدم که به دنبال زمان برگشت باشم. زندگی من به نوعی با فوتبال در آمیخته است و به نوعی شغل و حرفه و مهارت من محسوب می‌شود که با آن درگیر هستم. فکر می‌کنم زمان دوری من از فوتبال طولانی نباشد و بستگی دارد چه زمانی پیشنهاد خوبی به من برسد و در طول این مدت هم بیکار نخواهم بود و سعی می‌کنم خودم را تا حد ممکن از لحاظ فنی به روز و تهجیز کنم و با وجود اینکه در فوتبال ایران برای موفقیت علاوه بر مسائل فنی باید در مسائل ارتباطی هم خوب باشی ولی من این کار را بلد نیستم و سعی می‌کنم از لحاظ فنی به قدری خوب باشم که ضعفم در آن مسائل را پوشش دهد و این را هم بگویم که جنس خوب زمین نمی‌ماند و امیدوارم انقدر جنس خوبی باشم که روی زمان نمانم و به زودی برگردم.

پیشکسوت فوتبال در پایان در مورد انتظاراتش از سال جدید هم عنوان کرد: اولین انتظارم این است که ویروس کرونا هرچه سریعتر از بین برود. از بین رفتن منظورم این است که یا داروی آن ساخته و در اختیار همه قرار بگیرد یا همه مردم واکسنش را بزنند و به نوعی به زندگی عادی برگردند و موضوع بعدی این است که سال ۱۴۰۰ سال انتخابات ریاست جمهوری است و امیدوارم فرد جدیدی که روی کار می‌آید به طور جدی معیشت مردم را دغدغه و هدف اصلی خودش قرار دهد چرا که در چند سال اخیر مردم خیلی اذیت شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیوان ارجمند US ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    پیروز جان قربانی هنوز هم دیر نیست تو وفراز وفرهاد موفق میشید لطفا برگرد استقلالت فرهاد با رادیو ورزش گفته بود در ب باشگاه برای پیروز و همکاری همیشه باز است
  • شاهین IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    بعنوان یه هوادار استقلال از زحماتت در زمان بازی تشکر میکنم وهمیشه شما رو با اون گل پیروزی بخش دقیفه 93 تو دربی به خاطر میارم ولی اقای قربانی مشک ان است که خود ببوید نه ان که عطار بگوید از نظرات فنی شما ممنون وبابت این کع کدوم تیم خوبه مدوم تیم فنیه کدوم بده و از این حرفا خود فوتبالدوستا این ماسایلو میبینن ومیدونن ولی متاسفانه به حاشیه میرن و ورنگی قضاوت میکنن بگذریم فرق یه کارشناس ومربی کاربلد اینه که فقط نظر نمیده میاد تو گود راه کار میده نتیجه میگیره وصد البته رشد میکنه ومیره پله های بالتر والا من بعنوان یخ فوتبالدوست چیز خاص غیر متشره های از شما تو این چند سال ندیدم مثلا معرفی یه بازیکن پدیده یا نتیچه درخشان با یه تیم بیشتر دنبال دیده شدن هستی ...مئفق باشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی