شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
۳ |
۰
استقلال برای بازیکن مغضوب هم درخواست ویزا داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال برای بازیکن مغضوب تیمش درخواست ویزای سفر به عربستان داد.

خبرورزشی - در حالی که محمد دانشگر مدافع مغضوب تیم استقلال به دلیل بی انضباطی مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفته و بعد از دیدار این تیم مقابل پیکان در جام حذفی از حضور در تمرینات منع شد، برای این بازیکن از سوی باشگاه استقلال درخواست ویزا برای سفر به عربستان داده شد.

هرچند فرهاد مجیدی فعلاً قصد بازگرداندن دانشگر به تیم را ندارد، اما به منظور محکم کاری و از آنجایی که شاید این مدافع در آخرین دقایق مورد بخشش قرار گیرد، باشگاه برای وی هم درخواست ویزا کرده تا در صورتی که با تصمیم مجیدی دانشگر هم مسافر عربستان شد، مشکلی بابت ویزا وجود نداشته باشد.

استقلال در گروه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الدحیل قطر همگروه است که دیدارهای این گروه از روز ۲۶ فروردین به میزبانی عربستان آغاز می‌شود و آبی پوشان نخستین دیدارشان را برابر الاهلی انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فری عشقی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    فرناز ؟ مجیدی اقتدار کی بودی تو؟! ! !؟!
  • رامتین بارسا پرسپولیس IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    اخه یکی به این جماعت استقلالی بگه که مجیدی اینو نمیخواست پس چرا نیم فصل ردش نکرد؟ بابا اقتدار
  • Arash.rdj IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    دوستان عزیز استقلالی من همون موقع که دانشگر چهار کارته شد خدمتتون گفتم که آقای مجیدی دانشگرو کنار نمیذاره و همش داره شو بازی میکنه، در اصل تا الان هیچ تنبیهی در کار نبوده، و فقط محرومیت قانونیشو که چهار کارته شده بود رو داره میگذرونه، و در اصل تشویقش کرد و چند هفته فرستادش خونه استراحت کنه. مجیدی بخاطر شو بازی کردن محبوبیت زیادی در بین استقلالی ها داره، هر چند واقعا لیاقت اینحبوبیت رو نداره چون چندین بار با قهر کردناش به استقلال ضربه زده. اما هوادار ساده و فراموشکار استقلال بخاطر فیلم بازی کردن‌اش و چهار نشون دادناش دوستش دارن. استقلال بزرگان بسیار لایق و با شخصیت کم نداره که مجیدی بخواد بزرگش بشه. حیف استقلال نیست که این آقا ادعای اسطوره بودنشو داشته باشه؟ از نسل جدید آقایون جباری نامجو مطلق، پاشازاده، حتی آقای فکری بسیار بسیار بزرگتر از این شخص هستن. از نسل قبل و قبل تر که بینهایت بزرگ داره. مجیدی در حد استقلال نیست، به زودی خودتون این مساله رو با تمام وجودتون لمس خواهید کرد! آقایان منصوریان و مرفاوی هم بسیار از این شخص بزرگتر و با دانش تر هستند. آقای قلعه نویی که توانمند ترین فرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی