شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
۰ |
۰
اولین اعزام‌کشتی درسال ۱۴۰۰ به بلغارستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین اعزام فدراسیون‌کشتی درسال ۱۴۰۰ روز سه‌شنبه هفته‌جاری انجام می‌شود. مسابقات بین‌المللی کشتی‌آزاد جام دانکلوف و کشتی‌فرنگی جام نیکولای پتروف روزهای ۲۲ – ۱۹ فروردین‌ماه جاری در شهر پلودیو بلغارستان برگزار می‌شود.  

خبرورزشی - تیمهای منتخب کشتی‌آزاد و فرنگی کشورمان برای شرکت دراین پیکارها صبح سه‌شنبه هفته جاری با ۸ کشتی‌گیر، ۴ مربی و یک داور اعزام می‌شوند. درحالی که فدراسیون‌کشتی، در خبرهای قبلی، علیرضا رضایی نایب‌قهرمان المپیک، نفر سوم سنگین‌وزن کشتی‌آزاد جهان و نایب‌رییس اسبق فدراسیون‌کشتی را به عنوان سرپرست اعزامی معرفی کرده بود، اما درلیست نفرات اعزامی که امروز منتشر کرده، خبری از نام علیرضا رضایی به‌عنوان سرپرست کاروان اعزامی نیست.
 
بنابراعلام علیرضا دبیر رییس فدراسیون‌کشتی، قرار است در پایان رقابتهای بین‌المللی بلغارستان، کورش تقی‌زاده داور اعزامی کشورمان با دنیای داوری و قضاوت در کشتی، خداحافظی کند.  

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی ستاد برگزاری این دو جام بین‌المللی بلغارها، رقابت‌های اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوی کشتی‌آزاد و ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۸۲ کیلوی کشتی‌فرنگی روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته‌جاری (۱۹ و ۲۰ فروردین) مسابقات ۵۷، ۶۵ و ۷۴ کیلوی کشتی‌آزاد و ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوی کشتی‌فرنگی روزهای جمعه و شنبه (۲۰ و ۲۱ فروردین) و پیکارهای ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوی کشتی‌آزاد و ۶۰، ۶۷ و ۷۷ کیلوی کشتی‌فرنگی نیز روزهای سنبه و یکشنبه ( ۲۱ و ۲۲ فروردین) برگزار می‌شود.

اسامی نفرات اعزامی کشورمان به بلغارستان، به این شرح است: 

* کشتی‌آزاد:

* ۷۴ کیلو: جمال عبادی 
* ۷۹ کیلو: حمید زرین‌پیکر 
* ۹۷ کیلو: مجتبی گلیج 
* ۱۲۵ کیلو: امین طاهری 
* مربیان: تورج کفایی و محمد اصلانی

* کشتی فرنگی:

* ۶۰ کیلو: پویا ناصرپور 
* ۶۳ کیلو: آرمین محب‌ثابت 
* ۷۲ کیلو: علی ارسلان 
* ۸۷ کیلو: مهدی فلاح 
* مربیان: لقمان رضایی و داود اخباری 

* داور: کوروش تقی‌زاده

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی