پشت پرده ناکامی یک تیم عربستانی از نگاه برانکو ایوانکوویچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق پرسپولیس و الاهلی عربستان از دلیل افت شدید تیم عربستانی در سال‌های گذشته پرده برداشت.

خبرورزشی - برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و الاهلی در جدیدترین مصاحبه به دلیل افت و عدم استقرار در باشگاه الاهلی در چند سال گذشته پرداخت.

سرمربی فعلی تیم ملی عمان در مصاحبه با سایت «گل» عنوان کرد: بزرگترین بحران الاهلی در چند سال گذشته مربوط به برخی از بازیکنان تیم است. بازیکن‌سالاری باعث شده تا این تیم افت کند. برخی از بازیکنان الاهلی تاکتیک های مربی را اجرا نمی‌کنند و این باعث شده تا الاهلی ثبات خود را در چند سال گذشته از دست دهد.

برانکو بعد از خداحافظی از پرسپولیس در سال ۲۰۱۹ هدایت الاهلی عربستان را برعهده گرفت ولی در کمتر از ۴ ماه از این تیم سعودی به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار شد.

الاهلی رقیب اصلی استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است. بازی اول شاگردان مجیدی در این رقابت ها در تاریخ ۲۶ فروردین در ریاض برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. NL ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    هر چی برانکو بگه
  • روزبه IL ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    جناب آقای برانکو همه ی پیش بینی ها و صحبتهای شما در مورد فوتبال ایران درست از آب در آمد یقینا مشکل تیم الاهلی عربستان هم همین بازیکن سالاری است که شما فرمودید چون تیمی که بعد از چهار ماه و فقط سه بازی از ادامه ی همکاری با شما صرف نظر کند قطعا مشکلاتی ورای مسایل فنی دارد و چه خوب که بعد از شما این تیم روز به روز در جاده ی سقوط قرار گرفت چون بلاخره یک جایی باید حقانیت شما مربی شریف و با شخصیت ثابت می شد که خوشبختانه همین فلاکت الاهلی گویای همه چیز هست به امید موفقیت مربی عزیز ودوست داشتنی با تیم ملی عمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی