نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
عکس| گلزنی گزینه مجیدی به پرسپولیس/ بازار کری خوانی دوباره داغ شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امین قاسمی نژاد که تا آستانه حضور در استقلال پیش رفته بود و در نهایت باشگاه پدیده قیمت رضایتنامه اش را بالا برد، دروازه پرسپولیس را باز کرد.

خبرورزشی - قاسمی‌نژاد تنها گزینه فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات نیم فصل بود که اصرار زیادی روی جذب او داشت و حتی  این مسئله را چند بار به احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال گوشزد کرد اما در نهایت باشگاه استقلال نتوانست قاسمی‌نژاد را جذب کند و البته مشهدی‌ها قیمت رضایتنامه او را بالا بردند. شنیده‌های ما حاکی از آن است که خود مجیدی هم وقتی فهمید باشگاه پدیده قیمت رضایتنامه قاسمی‌نژاد را بالا برده قید استفاده از اورا زد اما به هر حال فرهاد خیلی دوست داشت این بازیکن را به استقلال بیاورد و در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا از وجود او استفاده کند.

قاسمی‌نژاد اواخر نیمه اول  یک گل حرفه‌ای به پرسپولیس و حامد لک زد تا ارزش‌های فنی خود را در ۳۴ سالگی معرض نمایش بگذارد. جالب اینکه گل او بلافاصله در فضای مجازی سوژه شد و هواداران پرسپولیس و استقلال کری‌خوانی را شروع کردند. استقلالی‌هابه شوخی می گفتند حتماً خیریتی بود که قاسمی‌نژاد به تیم ما نیاید و دروازه پرسپولیس را باز کند. البته روی گلی که پدیده در اواخر نیمه اول به پرسپولیس زد باید به کار گروهی تیم مشهدی هم آن اشاره کرد که با چند پاس کاری خوب توانستند دروازه پرسپولیسی که معمولاً خیلی کم گل می‌خورد را باز کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • طغرل IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    حالا دیدید چرا وزیر و دار و دستش نذاشتن قاسمی نژاد بیاد استقلال؟ واقعا بازیکن خیلی خوبی هست و یه تنه تیم حکومتیو به زانو زد.اگه داور یه طرفه سوت نمیزد قطعا امروز میباخت تیم حکومتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی