پدیده یک - پرسپولیس یک/ یک استقلالی از پرسپولیس امتیاز گرفت
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دیدار تیم‌های پدیده مشهد و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر با نتیجه تساوی به پایان رسید.

خبرورزشی - تیم‌های پدیده و پرسپولیس در نخستین دیدار خود در سال ۱۴۰۰، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (شنبه) در چارچوب دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۱+۴۵ تیم پدیده را پیش انداخت اما میلاد سرلک در دقیقه ۶۹ کار را برای پرسپولیس به تساوی کشاند. در این دیدار دو تیم فرصت‌های خوبی را از دست دادند.

ببینید:

شاگردان گل‌محمدی با تساوی در این مسابقه ۳۸ امتیازی شدند و موقتاً به صدر جدول صعود کردند و باید منتظر سرنوشت دیدار تیم‌های سایپا و سپاهان باشند. با تساوی در این مسابقه،‌ استقلالِ ۳۳ امتیازی امیدوار شد تا با شکست پیکان فاصله امتیاز خود با پرسپولیس را کاهش دهد. در واقع پدیده با رحمتی و قاسمی‌نژاد امید را در بین آبی‌پوشان در آستانه دیدار با پیکان افزایش داد.

ترکیب پدیده:‌ میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمد عرفان معصومی، مهرداد بایرامی، محمدعلی فرامرزی، رضا یزدان‌دوست، محمدرضا فلاحیان، یوسف وکیا، صادق صادقی (۷۶-احمد الجبوری)، امیرحسین کریمی و امین قاسمی‌نژاد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (۸۸- محمد شریفی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا (۶۶- احمد نوراللهی)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (۸۴- وحید امیری)، احسان پهلوان (۶۶-مهدی عبدی) و شهریار مغانلو (۸۴- عیسی آل‌کثیر).

عکس تیمی پرسپولیس (پدیده - پرسپولیس)

داور: علی صفایی

نیمه اول

دقیقه ۹: ضربه سر شهریار مغانلو روی ارسال سعید آقایی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۱: ارسال تند و تیز مهدی ترابی به شکلی خطرناک از مقابل دروازه پدیده عبور کرد و در ادامه مدافعان مشهدی این توپ را دور کردند.

دقیقه ۱۹: ضد حمله بازیکنان پدیده با ضربه امین قاسمی‌نژاد نخستین موقعیت خطرناک این تیم را شکل داد که توپ در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه ۲۰: پاس در عرض و تند و تیز امید عالیشاه از داخل محوطه جریمه پس از عبور از شهریار مغانلو توسط مدافع پدیده برگشت داده شد.

دقیقه ۲۶: ضربه سر کامیابی‌نیا روی ارسال شیری به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه فراهانی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: نفوذ بازیکنان پرسپولیس به داخل محوطه جریمه پدیده با شوت محکم عالیشاه از روی خط شش قدم هدر رفت و ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.

پدیده - پرسپولیس

دقیقه ۳۹: نفوذ کامیابی‌نیا و پاس در عرض این بازیکن را سعید آقایی به شکلی عجیب نتوانست از داخل محوطه شش قدم تبدیل به گل کند و پس از یک کش‌وقوس مدافعان پدیده این توپ را هم راهی کرنر کردند.

دقیقه ۱+۴۵: بازیکنان پدیده برخلاف جریان بازی روی یک ضد حلمه توانستند توسط امین قاسمی‌نژاد دروازه پرسپولیس را باز کنند.

دقیقه ۲+۴۵: یحیی گل‌محمدی از داور بازی کارت زرد گرفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۳: تعلل مدافعان پرسپولیس و فرصت طلبی قاسمی‌نژاد بار دیگر پدیده را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما ضربه مهرداد بایرامی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: میلاد سرلک از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۶۵: علی سامره مربی تیم پدیده به دلیل اعتراض به داور از صفایی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۶۹: میلاد سرلک با یک شوت سرکش از داخل محوطه جریمه گل تساوی را برای پرسپولیسی‌ها به ثمر رساند.

شادی گل سرلک در دیدار پدیده - پرسپولیس

دقیقه ۷۰: مهدی رحمتی به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۷۲: شوت سرکش صادق صادقی از پشت محوطه جریمه را حامد لک دور کرد.

دقیقه ۷۶: شوت مهدی ترابی روی ضربه ایستگاه را میلاد فراهانی در دو مرحله دفع کرد.

دقیقه ۷۹: مهدی عبدی دروازه خالی را به شکلی بسیار عجیب از دست داد و ضربه او را مدافع پدیده به کرنر فرستاد.

دقیقه۸۰: ضد حمله خطرناک بازیکنان پدیده می‌رفت تا بار دیگر این تیم را به گل برساند اما شوت قاسمی‌نژاد پس از برخورد به مدافعان پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲: حرکت تند و تیز بازیکنان پرسپولیس این تیم را در موقعیت بسیار خوب قرار داد اما ضربه سر نوراللهی روی ارسال دقیق ترابی به تیر دروازه برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    چقدر حال کردم چقدر چسبید!!! پدیده قعرجدولی میتونست لنگ رو شش تایی کنه ولی لنگیها با خوش شانسی محض ۱ امتیاز مفت گرفتند و با سرمستی زمین رو ترک کردن خخخخ قاسمی نژاد پدر جدید لنگیها خخخخخ لنگیها بشینید پای تی وی و گلهای استقلال رو بشمرین و بسوزید امیدوارم بعد از برد استقلال هم بیایید و نرید تو غار خخخخ
  • مولر از برلین DE ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    اقای گلمحمدی نیم فصل عذر شما موجه بود . ولی الان دیگه نه!!!! تیم کامل در اختیار داری!!!!!!! برای من مشخص شد فصل پیش نان کالدرون را خوردی . روزی که حرف از دعوت کالدرون برای چشن قهرمانی شد بر اشفتی!!!!!!!!!! این تیم امروز بازی تعارفی و تمرینی بازی کرد . کناره های تیم را در حمله شلوغ و سر در گم می کنی . وسط زمین هیچ کس نداریم . لک چند ماه بجای دروازبانی دنبال نقش نگار هست. رادو را بازی بده!!! شیری از سانتر کردند معلول هست . نمی دانم پارتی اش کی هست . تیم 10نفره بازی می کند. با این روند امسال قهرمانی لیگ فاتحه!!! مبارک سپاهان ..فوتبال خوب و شناور بازی می کند. با سروش!!!! امروز چهره گلمحمدی را کنار زمین دیدم. از فوتبال ناامید شدم. مربی سیاسی نیستی قبول کن. فوتبال ایران گرگ می خواهد انهم توی نیستی!!!
  • مهدي IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    يه بازي قبل از استقلال بازي داشتن ببين چجوري زور به اونجاشون اومده با شامورتي بازي ميخواستن بازي رو با ٢-٣ ساعت تأخير انجام بدن ، با اين همه بازيكن والا خجالت داره ، اونم با دروازباني حامد لك كه يه توپ اومد رو دروازش دنبال مرغ ميدويد انگار
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    لنگیا: وزیر استقلالی نزاشت قاسمی نژاد به استقلال بیاد تا تو پدیده به ما گل بزنه،، بابا مسعود دیگه بابای ما نیست خخخخخخخخ
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    لنگیا بعد از اومدن قاسمی نژاد نمک میریختن چندوقت بعد همون بازیکن تیمشون رو آتیش زد.. دمت گرم امین کار ناتمامت رو اونجا کردی خخخخخخخخخخخخ
  • لنگی سوز شدید IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    امسال رقابت بین استقلال و سپاهانه و تیم سلطانی فر شانسی نداره
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    عالیشاه تک به تک نمی زنه / ضربه سر احمد به تیر می خوره / بازیکن ها ما جلوی دروازه گیج می زنن از اون بدتر آقای عبدی آخه من موندم بازی النصر میره اون ضربه سر رو‌گل می کنه بعد اینجا جلوی دروازه خالی با ضربه ای زمینی و کم جون توپ رو می زنه وسط دروازه جایی که بازیکن رقیب ایستاده این چندمین بازی هست که‌موقعیت صد درصد نمی زنیم اما اولین بار هست که با این موقعیت سوزی هدیه بزرگی به سپاهان و استقلال تقدیم کردیم خسته نباشید به بچه ها توی آسیا جای این اشتباهات نیست
  • حماسه قشقایی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    شام غریبان لنگیا امشب است... عبدی هفت متر دروازه خالی رو اوت کرد خخخخخخ
  • رفیق لنگی امیر لنگی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    وزیری که پارسال با کمک وزیر صنعت حمیداوی رو تهدید کرد تا رضایتنامه گل محمدی واسه لنگ صادر بشه، خودش رو کشت تا نزاره قاسمی نژاد بیاد استقلال اما نتیجه عکس داد و قاسمی نژاد به تیم محبوبش گل زد ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • به نام فرش و پورسانت IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    خبرورزشی الکی اخبار رو جابجا کردی من گیج شدم.. خخخخخخ دم رحمتی گرم
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    تو روزی که خوب بودیم نبردیم حداقل 3 تا باید میزدیم ولی نشد عیبی نداره انشالله جبران می کنیم
  • Farid US ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    In neshan ax bi savady Goel Mohamadi ra midahad
  • کیسه حکومتی IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    یحیی را اخراج کنید و به جاش شیث رضایی رو بیارید. ــ تیممون نابود شد
  • مولر از برلین DE ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    کدام نهاد مجوز داده بود تماشاگر در این بازی حضور داشته باشد.. استقلال را بخاطر کرونا بازی اش را لغو می کنند ولی بازی پرسپولیس مردم را به ورزشگاه راه می دهند .تا کرونا بیداد کند. بعد گل پدیده هم فورا تناشاگر را بیرون کردند . چمن را کوتاه نمی کنند تا حریف بازی روان بازی نکند.. بنظرم دنبال دشمن در ای اف سی نباشید دشمن فوتبال ایران داخل هست. روسای فوتبال استان به خاطر این که رای دارند هر کاری می کنند . از کوچک کردن زمین تا ورود تماشاگر...
  • قرمزشمال IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    عبدی کدام توپ رابایدگل کند
  • عموشهرام ش IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    بازی پرسپولیس روکه دیدم یاد اون برنامه نود افتادم که روی مهدی رحمتی زوم کرده بود ی چیزی بغل تیر درو ازش ميذاشت (طلسم) باور نکردم امروز تو این بازی انگار پرسپولیسی ها جلوی دروازه هیپنوتیزم می شدندعبدي همین الانم نمی دونه امروز بازی داشته........!!
  • Retired IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    گل محمدى باز هم خلاقيت مخصوص خودش را به نمايش گذاشت و دو امتياز مهم پريد ، پهلوان و شيرى تمام وقت بسود حريف حفظ توپ ميكردند و مرتب تكروى ميكردند ، نوراللهى و اميرى رو بازى نداد بعدش هم بجاى الكثير عبدى بى انگيزه و تنبل را تعويض كرد . شيرى و پهلوان يه سانتر درست ارسال نكردند و بجز شوت منجر به گل سرلك كسى شوت نزد ، پرسپوليس بايد ٦-٧ گل حداقل ميزد در ضمن خطا رو كمال هم صددرصد پنالتى بود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی