نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
فوتبال قشنگ روی چمن بلند/ دلیل علاقه مجیدی به قاسمی‌نژاد مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی پرسپولیس و پدیده همه چیز داشت از گلهای قشنگ گرفته تا هیجان و حساسیت و خلق موقعیت‌های بسیار زیاد و کارهای تاکتیکی که معمولاً در فوتبال ایران کمتر دیده می‌شود.

خبرورزشی - فوتبالی که شاگردان گل محمدی در نیمه دوم بازی با پدیده انجام دادند، همان فوتبالی است که می‌تواند پرسپولیس را دوباره تا فینال آسیا ببرد چرا که ۹۰ درصد رقبای آسیایی خیلی قوی‌تر از پدیده مشهد نیستند و فقط چند تیم خاص مثل الهلال یا تیم‌هایی از شرق آسیا هستند که فوتبالی فراتر از لیگ ایران را ارائه می‌دهند.

پرسپولیس و پدیده در روزی فوتبالی زیبا را به نمایش گذاشتند که در ابتدای مسابقه پرسپولیسی‌ها به چمن بلند ورزشگاه مشهد اعتراض داشتند اما در طول ۹۷ دقیقه بازی ثابت شد که روی چمن بلند هم می‌توان زیبا و تاکتیکی بازی کرد. 

در این بازی قاسمی‌نژاد یک گل حرفه‌ای زد تا مشخص شود استقلال بی دلیل برای جذب او پافشاری نمی‌کرد. در آن سو شاهد یکی از تاکتیکی‌ترین بازی‌های فصل پرسپولیس بودیم و به جرأت می‌توان گفت شاگردان گل‌محمدی حتی در روزهایی که بازی‌های‌شان را می بردند این قدر زیبا و تماشاگرپسند بازی نمی‌کردند.

در پرسپولیس امثال ترابی، نوراللهی، سرلک و... واقعاً خوب بازی می‌کنند و شاید اگر مهدی عبدی قدر آن فرصت طلایی را می‌دانست حالا پرسپولیس به جای ۳۸ امتیاز با ۴۰ امتیاز در صدر جدول بود اما حالا آنها باید منتظر بازی دوشنبه سایپا و سپاهان باشند چرا که اگر سپاهان این بازی را ببرد و حتی مساوی کند دوباره صدر جدول را از پرسپولیس پس می‌گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قاتل لنگ IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    مافیایی که نمیخواست امین به استقلال بیاد چَک اول رو خوب خورد !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی