شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
۰ |
۵
قرار بود به پرسپولیس بروم اما ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال پدیده نتیجه تساوی در بازی امروز را عادلانه می‌داند و از پروسه انتقال نافرجام خود به پرسپولیس پرده برداشت.

خبرورزشی - علی نعمتی مدافع چپ تیم فوتبال پدیده که نمایش خوبی در مقابل پرسپولیس امروز ارائه کرد، پس از پایان بازی در میکسدزون ورزشگاه امام رضا(ع) به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی سختی بود؛ از قبل بازی هم می‌دانستیم که بازی خیلی سختی را پیش‌روی خودمان داریم و باید خیلی کم اشتباه بازی می‌کردیم. دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند که بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید که فکر می‌کنم عادلانه بود.

نعمتی درباره پاس گلی هم که به قاسمی‌نژاد داد، گفت: وظیفه اصلی من دفاع کردن است، بتوانیم هم به تیم در حمله کمک می‌کنیم و خداراشکر توانستم به تیمم کمک کنم.

مدافع مورد علاقه یحیی گل‌محمدی درباره بازی در مقابل پرسپولیس توضیح داد: صحبت‌هایی درباره رفتنم به پرسپولیس شده بود و پیگیری‌هایی هم انجام شده بود اما من با باشگاه پدیده قرارداد داشتم و تلاش خودم را کردم اما نشد و حالا برای تیمم پدیده بهترین بازی‌هایم را انجام بدهم؛ بازی‌های خیلی سختی را در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم با تمرکز بالا برای بازی‌های بعدی آماده شویم و نتایج لازم را کسب کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی