اعتراض شدید باشگاه نفت مسجدسلیمان: داوری افتضاح سر ما را برید!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه نفت مسجدسلیمان داروری بازی این تیم مقابل نساجی مازندران در هفته نوزدهم را افتضاح دانست.

خبرورزشی مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان پس از بازی این تیم در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل نساجی، در اعتراض به مسائل داوری این مسابقه عنوان کرد: بارها به دپارتمان داوری تذکر دادیم و نامه زدیم اما متاسفانه هیچ توجهی به گلایه‌مندی ما نکردند. امروز هم مردم و هواداران دیدند که افتضاح داوری باعث شد سر تیم ما بریده شود. این گلایه مندی نفت مسجدسلیمان از دپارتمان داوری ایران است.

حشمت شیخ رباط پس از دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران اظهار داشت: در روزی که خیلی بد بودیم بازی را واگذار کردیم. شرمنده مردم مسجدسلیمان شدیم. تا به حال ندیده بودم تیم اینطور بد بازی کند. بچه‌های ما ۴توپ نتوانستند روی دروازه حریف ببرند. نمی‌دانم چه شد. ان‌شاالله بتوانیم دربازی های بعدی نتیجه بگیریم.

مربی تیم نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه این تیم چه بحرانی دارد که اینطور بی طروات در شهر خودش بازی می‌کند، گفت: تیم ما امروز خیلی بد بازی کرد. تیمی که ۵۰ درصد قراردادش را گرفته یعنی مساله مالی ندارد. اردوهای خوبی در تهران و اهواز داشتیم. خود بازیکنان هم دوست داشتند چند روز زودتر به مسجدسلیمان بیاییم اما خیلی بد بودیم.

وی در مورد تغییرات در تریکب اصلی تیم، عنوان کرد: تغییرات تیم، یکی دروازه‌بان ما بود. احمد گوهری واقعا امروز بهترین بازیکن ما بود. بلبلی را از دست داده بودیم. بهروز نوروزپور هم در خط دفاع بهتر از بقیه بود. ما به ترکیب دست نزدیم. با همان ترکیب بازی با پرسپولیس بهزمین رفتیم. امروز روز بچه‌های ما نبود. خدا کند فقط امروز باشد و روزهای آتی خیلی بهتر از این باشیم.

شیخ‌رباط تصریح کرد: بچه‌ها در نیم‌فصل اول خوب بودند. الان یک ماه است آن فوتبال و دوندگی نیم‌فصل را ندارند. ان‌شاالله برای تغییر فصل باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی