نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پشت پرده تیم ناکام تبریزی/ به من زنگ زدند و گفتند در تهران بمان!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق تیم ماشین سازی تبریز از حضور و دلایل پایان همکاری‌اش با این تیم صحبت کرد.

خبرورزشی - مجتبی خورشیدی درخصوص عدم حضور در اردوی ماشین سازی تبریز پیش از مصاف با گل گهر سیرجان و اتفاقات عجیبی که در این تیم رخ داد به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*برای من حکمی صادر کرده بودند که ۱۰ روز تنها سرمربی بودم و بعد به آنها گفتم که بازی به بازی پول بدهید. این طور که اگر مقابل گل گهر نتیجه گرفتم، ۵۰۰ میلیون تومان به تیم تزریق کنید تا مشکلات برطرف شود و تیم ماندگار شود. گفتم که پول‌تان را دور نمی‌اندازید و مطمئن باشید که تیم نتیجه می‌گیرد.

*وقتی پیشنهاد ماشین سازی به دستم رسید سه روز فکر کردم و بدون بررسی نیامده بودم. تمامی بازیکنان را زیر نظر گرفتم و دیدم که می‌توان تیم را نگه داشت. گفتم که اگر هر بازی ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شود و ۶ میلیارد فقط برای همین ۱۲ بازی بودجه کنار بگذارند، پول به بازیکنان برسد و شرایط بهتر شود می‌توان تیم را حفظ کرد.

*با این شرایط کار را آغاز کردیم اما متاسفانه آنجا یکسری افرادی حضور دارند که فقط می‌خواهند نفرات خودشان روی کار باشند. بزرگترین مشکل ماشین سازی این است که مانند گوشت قربانی شده و الان که زنوزی نیست به دنبال این هستند، بازیکن مدنظر خودشان را جا بیندازند تا پولی به دست‌شان برسد.

*دیروز به تهران آمدیم، تمرین کردیم و می‌خواستیم به سیرجان سفر کنیم که با من تماس گرفتند و گفتند در تهران بمانم تا تکلیفم مشخص شود. مشخص شد که افراد خارج از باشگاه دنبال برکناری من بودند و آقای بختیار که آنالیزور تیم بوده، احتمالا سرمربی ماشین سازی مقابل گل گهر باشد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فری عشقی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    این بابا زنوزی میخاست به همکاری دوستانش کیسه عربستان و شله زرد تیم پرسپولیس رو نابود کنه حالا باز هم مثل هر سال پرسپولیس سرزمین پارسی صدر جدوله و از اون ور هر دوتا تیم هاش دارن با خاک یکسان میشن یزدان سرزمین پارسی خودش مراقب عشق سرزمین پارسی پرسپولیس بزرگ هست
  • فاطی تی تی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    زنوزی نیست زنوزی نیست زنوزی نیست مشکل اینه که باید باشه!!! میخواست فساد فوتبال ایران و خشک کنه دریغ از اینکه دوتا تیم تبریز تا خرخره تو باتلاقن
    • مهدی ادیب IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
      از کسی که الفبای تیم داری و ادب و اخلاق رو بلدنیست و در کارش شبهات فراوان وجود داره، نمیشه انتظار خشک کردن فساد موجود در فوتبال رو داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی