یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
۰ |
۰
آزمایش دوپینگ از نوجوانان و جوانان در انتخابی کشتی‌
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقات انتخابی تیم‌های‌ملی کشتی‌آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان، با انجام آزمایش دوپینگ برگزار می‌شود. 

خبرورزشی - بادرخواست فدراسیون‌کشتی از فدراسیون پزشکی ورزشی، مقرر شده تا افسران مبارزه با دوپینگ ایران "نادو" باحضور در سالن مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی‌آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان از کشتی‌گیران شرکت‌کننده دراین رقابتها آزمایش دوپینگ بگیرند. 

رقابتهای انتخابی تیم‌ملی کشتی‌فرنگی نوجوانان از صبح امروز در سنندج آغاز شده و سه‌شنبه شب با معرفی نفرات برتر به‌پایان می‌رسد. پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی‌آزاد نوجوانان، روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه هفته جاری به‌میزبانی رامسر برگزار خواهد شد. مسابقات انتخابی تیم‌ملی کشتی‌فرنگی جوانان روزهای پنج‌شنبه هفته‌جاری تا شنبه آینده در سنندج و دیدارهای انتخابی تیم‌ملی کشتی‌آزاد جوانان نیز شنبه تا دوشنبه هفته آینده در سالن شهدای هفتم‌تیر تهران برگزار می‌شود. 

نمایندگان فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن نظارت براجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، نسبت به انجام آزمایش دوپینگ از نفرات شرکت‌کننده دراین رقابت‌ها نیز اقدام خواهند کرد.

فدراسیون کشتی در اطلاعیه‌ خود پیرامون این خبر آورده است: باتوجه به سیاست فدراسیون مبنی بر مبارزه با معضل دوپینگ، این فدراسیون درصورت تخطی کشتی‌گیران، نام افراد خاطی را روی وبسایت رسمی خود منتشر و مراتب را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد و درصورت اعمال جریمه نقدی از سوی اتحادیه‌جهانی‌کشتی، پرداخت آن جرایم برعهده کشتی‌گیر خاطی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی