نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
۴ |
۴
سیدجلال از دست کدام بازیکن پرسپولیس شاکی بود؟ 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان یحیی گل‌محمدی تقابل با پدیده همه کار برای گلزنی انجام دادند ولی فقط یک بار توانستند دروازه میزبان را باز کنند. 

خبرورزشی - پرسپولیس در حالی مقابل پدیده به تساوی یک - یک رسید که مهاجمان و بازیکنان این تیم حداقل پنج موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند تا بار دیگر میلاد سرلک به عنوان یک هافبک برای قرمزها گلزنی کند.

از دست دادن موقعیت‌های فراوان گلزنی و هدر رفتن دو امتیاز حساس برای پرسپولیس باعث عصبانیت کاپیتان سرخ‌ها شد. سیدجلال حسینی که در دقایق پایانی بازی دچار مصدومیت شد در رختکن به موقعیت‌سوزی چند بازیکن پرسپولیس واکنش نشان داد و معترض شود و بگوید چرا موقعیت‌های صددرصد را به گل تبدیل نمی‌کنید؟

مدافع پرسپولیس عدم تمرکز آنها را دلیل اصلی گل نکردن موقعیت‌های این تیم دانست.کاپیتان در حالی به گل نزدن مهاجمان اعتراض کرد که اسمی از هیچکس به زبان نیاورد ولی آن‌هایی که در رختکن حضور داشتند معتقدند شهریار مغانلو و مهدی عبدی مخاطب صحبت‌های سیدجلال بودند و اعتراض کاپیتان قرمزها به فرصت‌سوزی‌های این دو بازیکن بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    درست و بجا گفته سید دل ها
  • gaber IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    دیگه کسی حتی مغانلو هم در امان نیست پرسپولیس از هوا و بازی هوایی نه عادت به گلزنی داره نه تیم قابلیت سانت های هوایی . اگر رمضانی و مغانلو موفق نشدند بخاطر سیستم زمینی پرسپولیسه که فوروارد باید پا به توپ خوبی داشته باشه تصاحب توپ و همکاری با بقیه از عهده عیسی برمیاد حتی طارمی هم نمیتونه کمکی کنه . یادی از بازیهای طارمی که اعصاب همه را خورد میکرد داشته باشیم .فوروارد باید تکنیکی باشه .نه قدرتی
  • وحید IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    این حرف رو یا یکی از بازیکن ها به بیرون لو داده یا یکی از کادر فنی و پزشکی و تدارکات و ..... یا اینکه کلا صحت نداشته باشه . که درهر سه حالت قشنگ نیست .
  • بهبودی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    خدایی راست میگه بعضی ضربات نهایی رو مثل بچه ابتدایی می زنن. مربیای پرسپولیس تو تمرینات رو گل زدن بیشتر کار کنن. اگه این موقعیت ها گل بشه خیلی ها بساط چرت و پرت گفتنشون رو جمع می کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی