نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نویدکیا: من بهترین نفرات ایران را دارم/  به اینکه ۶ روز یک بار بازی کنیم اعتقادی ندارم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در فاز هجومی از بچه‌ها راضی نبودم و نتوانستیم از فضاها استفاده کنیم.

خبرورزشی - محرم نویدکیا بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: فکر می‌کنم در نیمه اول بازی خوبی را انجام دادیم و سعی کردیم موقعیت‌های خوبی ایجاد و خوب توپ‌گیری کنیم. در این کارها موفق بودیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم، ولی در فاز هجومی از بچه‌ها راضی نبودم و نتوانستیم از فضاها استفاده کنیم. در نیمه دوم باید از سه امتیاز دفاع می‌کردیم و دفاع‌ها خیلی خوب تیم را جلو نگه می‌داشتند، ولی سایپا در ۱۰ دقیقه آخر خیلی خوب فشار آورد. این تیم دو موقعیت خوب در پایان بازی داشت که پیام نیازمند به خوبی دفع توپ کرد.

وی درباره تعویض دیرهنگام کی‌روش استنلی یادآور شد: حریف در لحظات پایانی بازی رو به بازی از کناره‌ها آورده بود و برای همین سعی کردیم در فاز هجومی بهتر کار کنیم. کی‌روش مقداری دیرتر به تیم اضافه شده و سفر طولانی از برزیل داشته است. او کم کم می‌تواند بیشتر به تیم کمک کند.

سرمربی سپاهان خاطر نشان کرد: بازی خوبی بود و اگر در فاز هجومی بهتر کار می‌کردیم و در پاس و ضربات آخر بهتر کار می‌کردیم، می‌توانستیم اتفاقات بهتری را رقم بزنیم. امروز پیام نیازمند در حساس‌ترین دقایق بازی یک دفع توپ خیلی خوب داشت. این موضوع می‌تواند یک زنگ خطر باشد که در هر لحظه ممکن است نتیجه بازی تغییر کند.

وی اضافه کرد: شرایط خیلی ایده‌آلی در خط حمله نداریم، نه برای اینکه نفرات خوبی ندارم. من بهترین نفرات ایران را دارم، ولی به دلیل نوع تاکتیکی که من و کادر فنی دوست داریم بازی کنیم، شاید تاکنون شرایط در خط حمله ایده‌آل نبوده است. در اوایل فصل ما روی ضربات ایستگاهی و کرنرها ضربه می‌خوریم، در لیگ قهرمانان نیز روی همین ضربات ایستگاهی به مشکل می‌خوردیم، ولی روز به روز شرایط تاکتیکی بهتری پیدا می‌کنیم.

نویدکیا تصریح کرد: الان دفاع چپ و راست‌های ما به خوبی یاد گرفتند در حملات به‌عنوان بازیکن شماره شش اضافه شوند. در ابتدا کارهای تاکتیکی کمی برای بازیکنان پیچیده بود، ولی الان شرایط در حال بهتر شدن است.

وی درباره اینکه پرسپولیس و استقلال به‌عنوان رقبای سپاهان در لیگ برتر، باید در لیگ قهرمانان حضور پیدا کنند و آیا این می‌تواند فرصتی برای سپاهان باشد که بیشتر استراحت کند، خاطرنشان کرد: این بستگی دارد به اینکه تیم را چگونه برای بازی‌ها آماده کنیم. با این برنامه هفت هشت روز یک بار باید بازی کنیم و فکر نمی‌کنم مشکلی به وجود بیاید. از یک سمت ممکن است بازی‌های این تیم‌ها در آسیا باعث شود در شرایط آماده‌ای قرار بگیرند و از یک سمت ممکن است فشردگی بازی‌ها به ضرر آنها تمام شود. من به اینکه شش روز یک بار یا هشت روز یک بار بازی کنیم، اعتقادی ندارم. به نظرم همیشه سرمربی و همکارانش باید بهترین شرایط را برای تیم به وجود بیاورند. اگر ۱۰ روز یک بار هم بازی کنیم می‌توانیم بازی دوستانه داشته باشیم و مشکلی به وجود نخواهد آمد.

سرمربی سپاهان درباره نشانی که روی پیراهنش چسبانده بوده، توضیح داد: دیروز در فرودگاه گفتند پویشی برای پیشگیری از خشونت به بچه‌ها راه‌اندازی شده است و ما نیز با افتخار در این پویش شرکت کردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    تبریک به تیم خوب سپاهان که صدرنشین لیگ‌ شده ولی مهم قهرمانی آخر فصله که اون متعلق به استقلال است..به امید خدا امسال استقلال قهرمان و سپاهان نایب قهرمان میشه:)))
  • طوفان زرد IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    سلطان محرم زیدان آسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی