نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
۰ |
۰
تشریح قوانین داوری کشتی‌ آزاد، قبل ‌از اعزام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قوانین داوری کشتی‌آزاد برای مربیان و کشتی‌ گیران اعزامی به مسابقات برون‌مرزی تشریح شد. 

خبرورزشیمحمد مصلایی‌پور داور المپیکی درجه S۱ و رئیس کمیسیون‌ داوران فدراسیون ‌کشتی به ‌همراه نیما صادقی یکی دیگر از داوران‌ المپیکی درجه S۱ کشورمان با برپایی جلسه‌ای در خانه ‌کشتی شهید ابراهیم هادی، آخرین قوانین و مقررات داوری اتحادیه‌جهانی‌کشتی، به‌خصوص قوانینی که درآن تغییرات به‌وجود آمده را برای مربیان و آزادکاران اعزامی به مسابقات گزینشی سهمیه المپیک (قزاستان)، قهرمانی‌آسیا (قزاقستان) و پیکارهای بین‌المللی جام دانکلوف (بلغارستان) تشریح کردند.  

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ‌ملی، ابراهیم مهربان، عباس حاج‌کناری، داود رخش‌خورشید، محمد اصلانی،تورج کفایی (مربیان) به‌همراه امیرمحمد یزدانی، یونس امامی و محمدحسین محمدیان (آزادکاران ۶۵، ۷۴ و ۹۷ کیلوی اعزامی به گزینشی‌المپیک)، حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور، مصطفی حسین‌خانی، امیرحسین زارع، علی شعبانی، امین طاهری و... (کشتی‌گیران اعزامی به قهرمانی‌آسیا و جام دانکلوف) برای بازآموزی و آشنایی بیشتر با آخرین قوانین و مقررات تغییر یافته و عملکرد هرچه بهتر در رقابت‌های پیشِ‌رو، پای سخنان، توضیحات و تشریح تخصصی قوانین داوری از سوی دو داور المپیکی کشورمان نشستند. 

آزادکاران اعزامی به مسابقات بین‌المللی جام دانکلوف فردا (سه‌شنبه) و شرکت‌کنندگان در رقابتهای گزینشی المپیک نیز صبح پنج‌شنبه به‌ترتیب راهی بلغارستان و قزاقستان می‌شوند. 

کلاس آموزشی و مشابه برای فرنگی‌کاران نیز در روزهای پایانی سال ۹۹ با حضور محمد بنا سرمربی و کادرفنی تیم‌ملی، به همراه اردونشینان کشتی‌فرنگی برگزار شده بود. فرنگی‌کاران اعزامی کشورمان به مسابقات گزینشی‌المپیک صبح فردا (سه‌شنبه) به آلماتی پرواز می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی