نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
موموتا و آینده ای مجهول به نام المپیک/ سامورایی و موانعی که بیشتر می‌شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کنتو موموتا در 12 تا 14 ماه گذشته با موانع زیادی مواجه شده است.

خبرورزشیپس از تصادف اتومبیل کنتو موموتا، او چشم راست خود را جراحی کرد و مدتها طول کشید تا بهبودی کامل پیدا کند. بازگشت وی به مسابقات بین المللی با ابتلا به ویروس کرونا دوباره به تأخیر افتاد.

مسابقات انگلستان فصل جدیدی برای موموتا بود اما آن هم به راحتی پیش نرفت. وی در مرحله یک چهارم نهایی توسط حریف جوان به شکلی غیر منتظره(لی زی جیا) قهرمان مسابقات ، شکست خورد و از بیرمنگام خداحافظی کرد.

مربی موموتا، یاکانیشی  در مصاحبه ای گفت:  کنتو از نظر جسمی مشکلی ندارد و مشکل در مسابقه با لی زی جیا این بود که موموتا به جای شعار همیشگی اش که همیشه می گفت: "من می خواهم برنده شوم" با نگرش "من نمی توانم از دست بدهم" بازی کرد.

کنتو موموتا - بدمینتون

ناکانیشی گفت، موموتا پس از مدت ها از حضور در یک تورنمنت بین المللی لذت می برد ، اما فشار انتظار نیز بسیار زیاد بود. کنتو موموتا بازیکنی است که می تواند برای سایر بازیکنان تک نفره مردان تهدیدی جدی محسوب شود در نتیجه ، گیم پلی و تاکتیک های موموتا به شدت توسط همه رقبای او ویکتور آکسلسن ، شی یو چی ، آنتونی گینتینگ ، لی زی جیا ، اندرس آنتونسن - مورد مطالعه قرار می گیرند و برخی از آنها تاکتیک های جدیدی برای مقابله با سبک بازی رالی موموتا طراحی و ساخته اند.

به گفته ناکانشی ، حریفان او تمرکز خود را روی انجام رالی های حمله ای کوتاه و بسیار سریع در اوایل بازی یک مسابقه دارند که سطح انرژی جسمی آنها زیاد درگیر می شود و موموتا در این قسمت ضعیف است. آنها با استفاده از این نقشه تاکتیکی سعی می کنند بازی را از موموتا بدزدند و در مسابقه از او پیشی بگیرند.
مربی ستاره ژاپنی اضافه کرد: "ما باید در برابر آنها بازی کنیم ، چه حمله کنیم و چه دفاع کنیم. من فکر می کنم چالش این است که برنامه بازی را تغییر دهیم تا بتوانیم در رالی در سرعت ابتکار عمل را داشته باشیم. "

قبل از بازیهای المپیک توکیو سه تورنمنت مهم باقی مانده است - هند اوپن در ماه می، مالزی اوپن و سنگاپور اوپن در ژوئن. هدف ناکانیشی کسب پیروزی برای موموتا در این مسابقات است تا این ستاره دورمانده از میادین با روحیه ای بالا به دوران اوج خود برگردد.

مربی تیم ژاپن و موموتا در پایان گفت: "من دوست دارم که این مسائل را اصلاح کنم و امیدوارم قهرمان شود. یک چیز در بدمینتون قطعی است اگر خوب بازی کنید حتما برنده خواهید شد ، زمانی که برنده شدید ، اعتماد به نفس خواهید داشت. و هیچ چیزی به شما اعتماد به نفس نمی دهد به جز عناوین شما ، بنابراین من می خواهم که او قبل از المپیک برنده شدن را شروع کند."

دنیای بدمینتون به بازگشت ستاره ژاپنی بسیار امیدوار است اما تنها کسی که باید به خودش کمک کند کنتو موموتا است که باید با تمرکز روی بازی و فراموش کردن مصدومیت و دلیل آن دوباره به عنوان امید بدمینتون جهان از سرزمین خورشید ظهور کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی