نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ادعای تازه همکار سابق سرپرست تیم ملی؛ صبر کنید ببینیم خوب است یا بد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همکار سابق سرپرست تازه حکم گرفته تیم ملی ایران می گوید برای بررسی شرایط باید همچنان صبر کنیم!

خبرورزشی - مهدی تارتار سرمربی تیم پیکان درباره انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران و انتقادهایی هم که به این موضوع شد، گفت: باید به همه عزیزان زمان بدهیم. کسی که رئیس می شود باید به او زمان بدهیم تا کارش را بکند. بهتر بود که یک فرد شناخته تری مدیریت تیم ملی را بر عهده می گرفت اما آقای خورشیدی در مقطعی با خود من همکاری داشته و سوابق مدیریتی هم دارد. نظرم این است که باید به او زمان بدهند. اگر همه چیز خوب بود و نتایج خوبی به دست آمد مشخص می شود که همه تصمیمات درست بوده است اما اگر نتایج خوب نبود مشخص می شود که انتصاب ها خوب نبوده و باید انتقاد کرد.

***

حرف های تارتار درباره انتخاب سرپرست تیم ملی طوری است که نه سیخ بسوزد و نه کباب! خلاصه این انتخاب فدراسیون فوتبال خوب بود یا بد آقای تارتار؟ شما طوری از صبر کردن حرف می زنید که انگار تیم ملی کشورمان موش آزمایشگاهی است و همه باید صبر کنیم تا ببینیم بعدها این انتخاب خوب بوده یا بد!

آوردگاهی که ما در این مقطع زمانی در آن حضور داریم؛ جام جهانی است آقای تارتار. جام جهانی جای این تعارفات مرسوم نیست؛ این انتخاب دو حالت بیشتر ندارد؛ یا خوب است یا بد؛ تا نظر شما چه باشد!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی