نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
۰ |
۵
پیشنهاد تمدید به مربی آبی‌ها می‌رسد/ پایان استرس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که شایعه شده آنتونیو کونته به خاطر کمبود بودجه باشگاه اینترمیلان قراردادش را تمدید نخواهد کرد، این باشگاه حاضر نیست مربی موفقش را از دست بدهد.

خبرورزشی - نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داد که سران باشگاه اینتر اعلام کردند که به زودی قرارداد آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی خود را برای مدت طولانی‌ تمدید خواهند کرد.

کونته که تابستان ۲۰۱۹ با امضای قراردادی ۳ ساله هدایت اینتر را برعهده گرفت، حالا در سال دوم حضورش روی نیمکت مربیگری این تیم در آستانه به قهرمانی رساندن نراتزوری در رقابت‌های سری‌آ ایتالیا آن هم پس از یک دهه است و مدیران این باشگاه ایتالیایی به همین خاطر سخت به دنبال تمدید قرارداد این مربی ۵۱ ساله هستند. ظاهراً مدیران باشگاه اینتر نمی‌خواهند فصل آینده را در حالی آغاز کنند که تنها یک سال دیگر از قرارداد کونته باقی می‌ماند، به خصوص اگر اینتر فاتح سری‌آ ایتالیا شود. کونته هم از بودن در اینتر خوشحال است و به خاطر رابطه خیلی خوبی که با بازیکنانش دارد، پیش از این تجربه حضورش در اینتر را «خاص» توصیف کرده بود.

البته سران باشگاه اینتر و کونته هنوز برسر قراداد جدید با یکدیگر مذاکره‌ای نداشته‌اند اما طرفین در پایان فصل پای میز مذاکره خواهند نشست. کونته که قرارداد فعلی‌اش با اینتر ماه ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد، بر اساس‌بندی که در قراردادش وجود دارد، دستمزدش در سال سوم حضورش روی نیمکت اینتر (فصل آینده) به ۱۳.۵ میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی