نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
۴ |
۳
یحیی گل‌محمدی محروم شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی به دلیل چهار کارته شدن امکان حضور در نشست خبری را نخواهد داشت.

خبرورزشی - یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بازی قبلی مقابل شهرخودرو به دلیل اعتراضی که به علی صفایی داشت، با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد تا از نشست خبری و حضور در کنار زمین محروم شود.

این چهارمین کارت زرد گل‌محمدی در فصل جاری بود و باتوجه به قوانین جدید، او یک بازی را از دست می‌دهد و طبق اعلام سازمان لیگ حتی امکان حضور در کنفرانس مطبوعاتی را هم نخواهد داشت و حمید مطهری باید پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

تا پایان اگر سرمربی پرسپولیس سه کارت زرد دیگر هم بگیرد، یک بازی هم محروم خواهد شد. این در حالی است که در سال های قبلی، مربیان تنها با کارت قرمز یا محرومیت انضباطی، از حضور در کنار زمین محروم می‌شدند.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    چجوریه بقیه مربی های لیگ، همین آقای پودری، اون مافیاهه، برای داور دست میزنن انواع اقسام حرکت های جنجالی میکنن، فحش ناموسی میدن کاریشون ندارن، منتظرن یحیی زبون باز کنه به اعتراض کارت بدن که اینجوری احتمال امتیاز گرفتن پرسپولیسم کم شه. خوبه هر بازی به داوری اعتراض کرده تهش اشتباه داور درومده.
    • H IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      دقت کنی آخر مطلب نوشته مربیای دیگه که این کارایی که گفتی رو انجام دادن درجا کارت قرمز گرفتن و رفتن بیرون.... حالا گل محدی با ۴ تا زرد رفته تازه همش هم فقط به خاطر اعتراض های الکیش بود ، آخه توی اون زمینی که بازی کردی شهر خودرویی ها هم بازی کردن ، نتیجه هم که گرفتی. اینجوری حساب کنی حق خیلی تیما خورده شده. اونا آدم نیستن؟؟ خون شما رنگین تر از بقیس؟؟ با ۴ تا زرد رفتن بیرون بهتر از یه قرمزه.
  • سعید IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    همه کاری میکنن که امسال پرسپولیس قهرمان نشه واقعا متاسفم واسه لیگمون
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    تلاش های فدراسیون طرفدار کیسه ،والا بقیه مربی ها حرفهای +18زدن اتفاقی هم نیفتاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی