نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پس از بازگشت بهترین بازیکن لیگ قطر شدم!/ من هم مثل آل‌کثیر محروم شدم اما...  
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستاره‌ سابق پرسپولیس گفت: به نظر من تیم یحیی گل‌محمدی بهترین فوتبال لیگ را بازی می‌کند و حیف است موقعیت‌های مسلم پرسپولیس این‌طور راحت از دست برود. 

خبرورزشی - این روزها مهاجمان پرسپولیس به خوبی از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده نمی‌کنند و این مسئله به‌ویژه در دیدار با پدیده مشهد بیشتر نمود پیدا کرد. در همین ارتباط بد ندیدیم با مرتضی کرمانی‌مقدم یکی از ستاره‌های پرسپولیس در دهه ۶۰ و مربی فعلی تیم دسته اولی بادران تهران صحبت کنیم‌. 

شما عازم خرم‌آباد هستید در حالی که می‌دانیم اصالتاً اهل این شهر بوده و...  

بله، من اصالتی لُرستانی و خرم‌آبادی دارم. روز چهارشنبه به همراه بادران بازی سختی با تیم خیبر در خرم‌آباد داریم و ان‌شاءا...  بتوانیم با دست پُر برگردیم. محسن عاشوری سرمربی تیم و بچه‌های بادران این فصل عزم خود را جزم کرده‌اند که به لیگ برتر صعود کنیم. 

می‌خواهیم بپرسیم شما هم موافقید که مهاجمان و بازیکنان پرسپولیس باید بیشتر قدر فرصت‌های خود را بدانند؟

صددرصد همین‌طور است. به نظر من تیم یحیی گل‌محمدی بهترین فوتبال لیگ را بازی می‌کند و حیف است موقعیت‌های مسلم پرسپولیس این‌طور راحت از دست برود. 

در بازی با پدیده این موضوع مشهود بود؟

نه تنها در بازی با پدیده بلکه در دربی و اغلب مسابقات این فصل موقعیت‌های گل زیادی خراب شده است. پرسپولیس تقریباً در اغلب مسابقات شاید منهای یکی، دو بازی مثل صنعت نفت در آبادان فوتبال مالکانه و زیبایی ارائه داده و مستحق پیروزی بوده است. یک مقدار بچه‌ها در زدن ضربات آخر باید دقت بیشتری به خرج بدهند. 

به نظر شما مشکل اصلی خط حمله پرسپولیس چیست که موقعیت‌های مسلم و حتی صددرصدی هدر می‌رود؟

من چون کنار تیم نیستم نمی‌توانم نظر قطعی بدهم و بهتر است این سؤال را از مربیان پرسپولیس بپرسید. 

ولی فرشاد پیوس معتقد بود مهدی عبدی یک مقدار مشکل روحی و روانی دارد و شهریار مغانلو هم نباید به کناره‌ها برود.

به هر حال فرشاد آقای گل بوده و بهتر می‌تواند نظر بدهد! (‌می‌خندد و ادامه می‌دهد) از شوخی گذشته مهاجمی مثل فرشاد پیوس دیگر در فوتبال ما متولد نخواهد شد. 

عیسی آل‌کثیر پس از پشت‌سر گذاشتن محرومیت ۶ ماهه به تیم برگشت. او را چطور دیدید؟

ببینید همه چیز به خود بازیکن برمی‌گردد. خاطرتان هست که من در جام ملت‌های ۱۹۹۲ ژاپن محروم شدم؟

بله، شما، مجتبی محرمی و فرشاد پیوس با محرومیت طولانی آن هم به دلیل درگیری با جمال شریف داور سوری مواجه شدید. 

در آن بازی داوری عجیب و غریبی را از جمال شریف سوری دیدم که سابقه نداشت. انگار با ایرانی‌ها لج کرده بود. برای اخطار دادن و اخراج بازیکنان تیم ملی منتظر کوچک‌ترین فرصت و بهانه بود. گویا واقعاً از ایرانی‌ها بدش می‌آمد. هیچ وقت هم آن بازی نشان داده نشد. البته آن لگد از پشت را مجتبی (محرمی) به او زد. درگیری من و جمال شریف پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی بود که باعث محرومیت یک ساله‌ام شد. آخرین بازی ملی‌ام نیز همان بازی با ژاپن در هیروشیما بود. بعد از آن راهی قطر شده و بهترین بازیکن سال این کشور شدم. عیسی آل‌کثیر هم باید خودش بخواهد و با تمرکز کامل و تمرینات منظم برگردد. او توانایی‌اش را دارد.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    من با یکی لفظی دعوام شد سالیان سال هست اسمش نمیارم چه برسه برم باهاش صحبت کنم شما خبرورزشی ها انگار یادتون رفته همین جناب کرمانی مقدم زمانی که در پیکان بود با خبرنگار شما بدترین برخورد را داشت و به شدت اون خبرنگار بی آزار را تحقیر کرد چه خوبه همون قدر که در سانسور کامنتهای من بینوا استادید حافظه تاریخی قوی هم داشته باشید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی