نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هشدار به هواداران پرسپولیس/ مگر چه شده که فشار روی تیم زیاد شود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: مگر چه اتفاقی افتاده است که فشار روی بازیکنان و کادر فنی زیاد شود. هواداران باید مراقب باشند و خیلی سریع تحت تاثیر قرار نگیرند.

خبرورزشی - ناصر محمدخانی اظهار داشت: پرسپولیس با دو تجربه حضور در فینال طی سه دوره اخیر در لیگ قهرمانان شرکت می‌کند و به نظر من، این بار می‌تواند کار این جام را یکسره کند، هر چند در همین دوره گذشته کاملا استحقاق کسب جام را داشت.

وی ادامه داد: به هر ترتیب بازیکنان و کادر فنی با فشار زیادی روبرو خواهند شد. از یک سو لیگ قهرمانان را در پیش رو دارند و با توجه به رقابتی که وجود دارد مجبور به تلاش بیشتر در لیگ برتر هم هستند.

پرسپولیس در سه دوره اخیر لیگ قهرمانان، دو بار تا پای فینال رفت و هر بار به دلایلی موفق به کسب جام نشد که این می‌تواند تجربه خوبی برای جلوگیری از تکرار ناکامی در صورت راهیابی به فینال باشد. درست است که از نظر امکانات و توانایی مالی، رقابت نابرابری در منطفه غرب داریم ولی ظرفیت حضور دگر باره در فینال را هم در تیم می‌بینیم ولی باید حمایت لازم صورت بگیرد و همه کمک کنیم، تیم پرسپولیس آرامش و تمرکز لازم را داشته باشد.

محمدخانی که از کامل‌ترین مهاجمان تاریخ فوتبال خوانده می‌شود، خاطرنشان کرد: در دوره قبلی خیلی به جام نزدیک بودیم. با تمام مشکلاتی که برای پرسپولیس وجود داشت با اولسان فاصله معناداری نداشت و چه بسا پرسپولیس بهتر هم بود. بالاخره محرومیت سه بازیکن دست مربی را خالی می‌کند. از سوی دیگر فکر می‌کنم پرسپولیس آن آرامش و تمرکز لازم را هم نداشت. این مساله ناشی از لغو مسابقات و دور بودن تیم از شرایط مسابقه هم بود. قطعا در یک شرایط عادی، پرسپولیس سرتر از حریف خود و مستحق قهرمانی بود. همانطور که دیدیم با چه مشکلاتی روبرو شدند ولی سرسختانه همه را کنار زدند و به فینال رسیدند.

ناصر محمدخانی درباره شرایط پرسپولیس در لیگ برتر و افزایش فشارها روی بازیکنان و کادر فنی خاطرنشان کرد: مگر چه اتفاقی افتاده است که فشار روی بازیکنان و کادر فنی زیاد شود. هواداران باید مراقب باشند و خیلی سریع تحت تاثیر قرار نگیرند. باید صبور بود. در وضعیت فعلی آرامش و تمرکز، بیش از هر چیز مورد نیاز تیم است. یازده هفته تا پایان لیگ باقی مانده است و فراز و نشیب زیادی انتظار جدول لیگ را می‌کشد. همه تیم‌ها بازی‌های سختی پیش رو دارند و بازی‌های رو در رو هم مانده است. نباید با ایجاد فشار غیر متعارف، آرامش را از تیم گرفت و متقابلا اعضای تیم هم باید از هر چیزی که بخواهد آرامش و تمرکز آنها را بر هم بریزد، پرهیز کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس درباره عملکرد مهاجمان اضافه کرد: پرسپولیس بازیکنان خوبی را در اختیار دارد که قبلا قابلیت و کارآیی آنها را دیده‌ایم. فکر می‌کنم مساله اصلی، کم تجربه بودن باشد که آنها را کمی در مواجهه با شرایط موجود دچار مشکل کرد. باید فرصت بدهیم و باز تکرار می‌کنم که باید کمک کنیم به آرامش و تمرکز برسند تا کارآیی خود را بروز بدهند.

محمدخانی افزود: خوشبختانه یحیی گل محمدی هم مربی با دانش و کاربلدی است و هم ذاتا آدم آرامی است و به همین دلیل هم می‌خواهد تیمش در آرامش باشد. اعتقاد دارم او شرایط لازم را مهیا می‌کند و خوب می‌داند چگونه به بازیکنان روحیه و انگیزه بدهد.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    استقلال بعد از گذشت ۵۰ سال از تاریخ تاسیش با می بانی کمک داوران و رشوه و دادن ساعت رولوس به داور انصراف تیم ها انجام فقط دو بازی رفت فینال کوما امجدیه و قهرمان کوپا امجدیه شد خودشان با همچین شرایطی قهرمان شدند بعدش پرسپولیس را مسخره می کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی